Спільним доробком Київської міськдержадміністрації та Міністерства транспорту стало відкриття нового стиковочного транспортного вузла «Видубичі». Він унікальний і поки що єдиний у місті. Тут зосереджено майже всі види міського та приміського пасажирського транспорту: метро, тролейбус, міські, приміські та міжміські автобуси, таксомотори, залізниця.
Про це йшлося на спільному засіданні колегій — Міністерства транспорту України та Київської міської державної адміністрації, на якому розглядалося питання про транспортне забезпечення та розвиток його інфраструктури у столиці. В ньому взяли участь Міністр транспорту Георгій Кірпа та міський голова Олександр Омельченко.
З доповідями виступили перший заступник державного секретаря Міністерства транспорту України Аркадій Демиденко та заступник голови Київської міської державної адміністрації, начальник головного управління транспорту Іван Салій.
Початок співробітництва міської влади та Міністерства транспорту закладено два роки тому ухваленням спільної програми з питань розвитку транспорту. Учасники колегії відзначили, що співпраця в такий спосіб забезпечила чимало вагомих результатів, зокрема реалізацію кількох масштабних проектів, що поліпшило транспортну інфраструктуру міста.
Однак цього замало для великого міста, що постійно розвивається. Воно потребує таких вузлів щонайменше в кожному районі. Створення їх і має стати пріоритетним завданням для Міністерства транспорту та київської влади у розв’язанні транспортних проблем міста, відзначалося на спільному засіданні колегій.
Безперечним успіхом у реалізації програми є також реконструкція Центрального залізничного вокзалу та відкриття вокзалу «Південний», що стало першим етапом розвитку Київського залізничного вузла. А Міністерство транспорту і Київська державна адміністрація планують здійснити капітальний ремонт пасажирських платформ на станціях Дарниця, Святошин, Київ-Дніпровський, Київ-Волинський та зупинкових — Караваєві Дачі й Городня, реконструювати підходи до пасажирських платформ у межах міста.
У галузі річкового транспорту, підкреслювали учасники засідання, нагальною потребою є передача в управління Київській міській державній адміністрації причалів і гідроспоруд, що не увійшли до статутного фонду відкритого акціонерного товариства «Київський річковий порт» як такі, що не підлягають приватизації.
Ще одним важливим напрямом діяльності двох державних органів є оновлення та повноцінна робота аеропорту Жуляни. У зв’язку з цим передбачається передача Міністерству транспорту в довготривале користування частини території, що відведена для спорудження пасажирського терміналу та диспетчерської вежі. А держадміністрація зобов’язується реконструювати і прокласти під’їзні шляхи до аеропорту.