Любі пані, трохи підніміться навшпиньки. Вище. Вище! Адже законодавці моди цього сезону невблаганні: актуальним буде взуття винятково на підборах-«шпильках». І не менш ніж за 8—12 сантиметрів! А особливий писк — тоне-е-енька металева «шпилька».
Одне слово, немилосердні ці дизайнери. Воно й зрозуміло, адже в цьому ходити не їм, а жінкам, які давно усвідомили, що приносити жертви треба красиво. Ані сніг нас не повинен лякати, ані ожеледиця. Ані плитка, в яку постійно встромляються «шпильки».
Не знаю, як у вас, любий читачу, а у мене навіть коли тільки дивлюся на таке взуття голова паморочиться. Безперечно, вигляд воно має вельми гарний, принаймні на моделях, які дефілюють подіумом. Але уявити собі навіть найелегантнішу леді, котра показує дива еквілібристики в транспорті та на роботі 12 годин поспіль, — надто важко.
Носок у чоботів та черевиків, як і минулого сезону, залишається загостреним і трохи задраним угору. Колір може бути найнесподіванішим: від ніжно-блакитного до шоколадно-коричневого (тільки не яскраво-червоний!). Усе цілком ясно. Хоча на «Сезонах» не обійшлося без оригінальних винятків.
Як завжди, відзначився донецький дизайнер Віктор Анісімов. У своїй молодіжній колекції «Фанклуб» серед різного взуття власного виробництва він презентував... кросівки на «шпильці».
А от дует дизайнерів «KOmode» (Інна Корчик та Алла Прокопчук) запропонував геть несподіваний комплект. Зверху на чоботи, черевики і навіть босоніжки на тій самій «шпильці» було натягнуто товсті в’язані шкарпетки з веселеньким орнаментом. А чому, власне, й ні? Адже, як попереджають нас лікарі та бабусі, ноги мають бути в теплі, а голова — на плечах.
Ю. П.