Після тривалого зниження ділової активності у портах Херсонщини спостерігається помітне пожвавлення. Так, з триденного робочого тижня на п’ятиденний повернувся Херсонський річковий порт. Його керівник Іван Завізіон пояснює, що це сталося насамперед завдяки укладанню великого контракту на «перевалку» металопрокату від «Запоріжсталі» до замовників у Туреччину та Болгарію. Партії лише цієї продукції сягатимуть 50—60 тисяч тонн на місяць.
На п’ять відсотків — до чверті мільйона тонн на місяць — зросли також обсяги переробки вантажів у Херсонському морському торговельному порту. Це стосується всіх товарів та сировини, що зазвичай ішли на експорт з його терміналів: сульфатів, брухту чорних металів, зернових, коксу.
Утім, на думку експертів, маємо справу із ситуативним сплеском економічної активності. Експортери з Центральної України намагаються якомога швидше відправити запаси продукції іноземним покупцям через чутки про впровадження державою квот на вивезення зерна та цінної сировини і побоювання, що порти на півдні можуть захопити російські агресори. Однак завдяки цьому порти регіону отримують більше коштів для виплати зарплат, податків та орендної плати за землю.
Херсонська область.