У Києві — ще один конфлікт, пов’язаний з транспортом.
Тільки стихли пристрасті з приводу підвищення тарифів, яке перенесли на невизначений строк, як сперечатися з місцевою владою почали вже самі транспортники. Точніше, метрополітенівці, які проти об’єднання метро з наземними видами транспорту в єдину структуру.
За словами директора Київського метрополітену Миколи Балацького, якщо таке рішення буде прийнято, то кияни втратять єдиний вид транспорту, що досі працює нормально. До речі, протягом минулого року «підземка» перевезла понад 51 відсоток пасажирів. А щодня її послугами користуються більш як півтора мільйона осіб.
На маршрути наземного транспорту випускається тільки половина рухомого складу, а в метро працює весь рухомий склад.
Його, до речі, через недостатнє фінансування із столичної казни також не вистачає.
Як заявив Микола Балацький, проблеми виникли після передачі київського метрополітену в комунальну власність міста. За сім місяців поточного року «підземка» недоодержала із бюджету приблизно 6,8 млн. гривень. А через пільгові проїзні щомісяця підприємсто втрачає 1,7 млн. гривень. При цьому міськдержадміністрація компенсує всього 500 тисяч гривень.
Щоб захистити свої інтереси, так само, як і інтереси пасажирів, метрополітенівці вирішили провести колективні дебати між найманими працівниками метро і Київською міськдержадміністрацією. Імовірно, що зі своїми вимогами вони звернуться до Президента й уряду.