В Альпах тривають пошуки тіл загиблих під час авіакатастрофи аеробуса А-320. Справжню трагедію переживає нині невеличке німецьке містечко Хальтерн. Шістнадцять школярів і дві молоді вчительки поверталися після тижневого навчання в іспанській школі. Вони були переможцями шкільної лотереї, яку провели серед 40 старшокласників. Чотирнадцять дівчат і два хлопці стали жертвами фатального рейсу. До гімназії несуть квіти та свічки. До міста вже приїхала група психологів, які працюватимуть з дітьми та їхніми батьками.
Психологічної підтримки потребують і пілоти авіакомпанії «Germanwіngs», якій належав аеробус. Учора стало відомо, що вони масово відмовляються виходити в рейс.
З початком роботи з чорними ящиками запитань щодо причин трагедії стало тільки більше. «New York Tіmes» з посиланням на своє джерело, повідомило: під час трагедії в кабіні перебував тільки один пілот. На записах скриньки, що була в кабіні, чути, як один з пілотів вийшов. Потім він намагався докричатися до колеги, стукав у двері і намагався їх виламати. «Ми поки що не знаємо, чому один з пілотів вийшов з кабіни. Але ясно напевно: в самому кінці польоту пілот залишався в кабіні один, але не відкрив двері», — цитує видання учасника розслідування падіння літака.
Учора авіакомпанія надала інформацію щодо пілотного досвіду льотчиків. Як повідомляє Assocіated Press, один з членів команди розпочав роботу у вересні 2013 року одразу після навчання. Його досвід — 630 годин польоту. Капітан екіпажу був людиною досвідченою і мав 6 тисяч польотних годин, але в компанії працював з травня 2014-го. Раніше літав на машинах німецьких авіакомпаній «Lufthansa» і «Condor».
Експерти припускають, що пілот, який залишався у кабіні, несподівано відчув себе зле, і колега поспішив викликати допомогу. Можливо, пілот знепритомнив, але час від часу приходив до тями і намагався вирівняти літак. Або це були спроби автопілота врятувати ситуацію. Дивним є те, що падіння не було стрімким. Зниження аеробуса тривало понад вісім хвилин. Подеколи літак вирівнювався.
Є припущення, що причиною поганого самопочуття пілота могла стати розгерметизація літака. Відомо, що термін перебування машини в експлуатації добігав кінця. Напередодні польоту аеробус ремонтували. Які саме ремонтні роботи проводилися, інформації поки що немає.
Нагадаємо: на борті літака, який здійснював рейс Барселона—Дюссельдорф і 24 березня розбився над французькими Альпами, перебувало 150 чоловік з 16 країн. На території Європейського Союзу оголошено триденний траур.
Жінка у Дюссельдорфі (ФРН) запалює свічку в пам’ять про загиблих.
Фото Xіnhua/Укрінформ.