«Укрпошта» має активніше долучатися до процесу оформлення субсидій на відшкодування затрат на житлово-комунальні послуги. Володіючи розвиненою інфраструктурою, цей загальнодержавний оператор покликаний стати надійним партнером і забезпечити оперативність доставки клієнтам бланків для одержання субсидій. Про це заявив в. о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук під час робочої поїздки до Дніпропетровська.
На думку керівника підприємства, маючи солідний досвід у наданні адміністративних послуг, поштовики спроможні забезпечити швидкі пересилання заповнених заяв і декларацій, а потім і результатів з нарахування субсидій. Водночас Ігор Ткачук нагадав, що на першому місці для кожного поштовика має стояти якість обслуговування.
Голова «Укрпошти» повідомив, що сьогодні розробляється проект Програми стратегічного розвитку підприємства на 2015 — 2020 роки. Вона містить у собі якісно новий етап впровадження ІT-технологій з відновленням парку комп’ютерної техніки й уніфікацією програмного забезпечення. Крім того, передбачено Програму впровадження енергозберігаючих заходів, орієнтованих на підвищення енергоефективності та зменшення обсягів використання енергоресурсів.
Обговорюючи питання корпоратизації «Укрпошти», її керівник заявив, що оскільки підприємство занадто зарегульоване законодавством, не може бути гнучким й швидко реагувати на зміни на ринку послуг, то цей процес є виправданим.
— Однак ми обстоювали й завжди обстоюватимемо позицію, щоб сто відсотків акцій підприємства належало тільки державі, — сказав Ігор Віталійович.
Керівник підприємства побував на Дніпропетровському поштамті, особливу увагу приділив роботі електронної черги й організації надання адміністративних послуг населенню. Також ознайомився з роботою поштового міні-маркета, де представлено напрацювання поштовиків у сфері співробітництва з філателістами.
Під час зустрічі з колективом Дніпропетровської дирекції «Укрпошти» Ігор Ткачук вислухав доповідь її керівника Ірини Кільчинської про основні напрями роботи філії, її сильні та слабкі сторони.
— Тільки спільними зусиллями ми досягнемо ефективного розвитку підприємства, — підсумував зустріч Ігор Віталійович. — Головна запорука нашого успіху — це командна робота, згуртованість колективу однодумців.

ДУМКА


— Якість надання послуг — це наші прямі доходи, — зазначив Ігор Віталійович. — Ми повинні вивести пізнаваність наших послуг на значно вищий рівень. На нашому боці — досвідчені працівники й найбільша мережа відділень серед усіх поштових установ.

 


На знімку: Ігор Ткачук, Ірина Кільчинська.


Фото надане прес-службою«Укрпошти».