Кременчуцький автомобільний завод переорієнтувався на закупівлю комплектуючих для своїх вантажівок у країнах Європи та СНД за винятком Росії.

Обсяги імпорту з останньої уже в 2014 році зменшилися на 30 відсотків порівняно з попереднім, а з нинішнього року ПАТ «АвтоКрАЗ» узагалі припинив купувати російські матеріали та комплектуючі. Хоча, нагадаємо, виготовлені у Кременчуці великовагові автомобілі ще з радянських часів комплектувалися двигунами Ярославського моторного заводу. Саме у північної сусідки раніше купували також сталь, електрообладнання, гумотехнічні вироби, підшипники тощо.
Сьогодні кременчуцькі автомобілебудівники ставлять на свої машини двигуни Мінського моторного заводу та ще близько десятка відомих західних компаній — усе залежить від побажань замовника. Налагодили також поставки з Польщі, Чехії та деяких інших країн. Не менш активно працюють і над імпортозаміщенням. Скажімо, продукцію Новолипецького металургійного комбінату «перекрили» тією, що надходить тепер із нашої «Запоріжсталі». Тож нині КрАЗ ще й нарощує виробництво...
Полтавська область.

 


На знімку: «КрАЗ» долає перепони не тільки на випробувальному полігоні.


Фото з архіву автора.