Відділ матеріально-технічного забезпечення (ВМТЗ) адміністрації Одеського порту уклав 14 договорів на поставку матеріалів і встаткування через електронний торговельний майданчик.
За словами начальника ВМТЗ Андрія Негадова, за допомогою таких торгів адміністрація порту нині закуповує будматеріали, сантехніку, деталі для встаткування, технічні мастила. За місяць на електронному торговельному майданчику було розміщено 17 оголошень, по 14 з яких уже укладені договори, що перебувають у стадії підписання.
«Переваги електронного майданчика в порівнянні з колишнім способом проведення закупівель — це, насамперед, економія часу на пошук і телефонні переговори з потенційними контрагентами, — говорить А. Негадов. — Електронна система розширює можливості вибору постачальника, що позитивно позначається на факторі ціни. Усі контрагенти мають рівний і прозорий доступ до інформації про закупівлю.
Виключається суб’єктивний фактор при інформуванні потенційних постачальників про проведення закупівлі. Плюс до цього — уся інформація про проведену процедуру закупівлі залишається в Інтернеті, починаючи від пропозицій учасників конкурсу, які зберігаються у відкритому доступі в архіві електронного майданчика, до звіту про фактично укладений договір, який розміщає на своєму сайті центральний офіс Адміністрації морських портів України. Усі охочі можуть зіставити ціни на товар на електронному аукціоні й безпосередньо в договорі».
Саме тому ця схема повністю виключає корупційні складові.