«Електронний університет» у сучасних умовах — рятівне коло для студентів


Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, який сьогодні базується в Старобільську, створив власну платформу — «Електронний університет». За допомогою цієї технології студенти з віддалених населених пунктів не лише України, а й усього світу зможуть готуватися до лекцій, здавати іспити, отримувати різну інформацію. Проректор із науково-педагогічної роботи університету Олександр Меняйленко підкреслює, що інноваційну платформу не варто порівнювати з дистанційною формою навчання. Ідеться про зовсім нову технологію, що діє за принципом «усі й звідусіль».


У ЛНУ кажуть, що розроблений «Електронний університет» в умовах ведення воєнних дій — рятівне коло для студентів-випускників. Багато хто не може дістатися до екзаменаційних пунктів. Виш розв’язав цю проблему. «Гарантувати безпеку студентам — першочергова мета університету на сьогоднішній день. Ми розвиваємося в умовах війни й повинні випробувати всі доступні й ефективні методи, що дають змогу надавати продуктивне навчання й випускати кваліфікованих фахівців», — зазначає директор Інституту історії, міжнародних відносин і соціально-політичних наук ЛНУ Леонід Ваховський.


Студенти, котрі здали іспити в «Електронному університеті», радіють зручному й доволі легкому використанню інформаційної системи. Водночас жартують, що вдома здавати іспити не так страшно. Студентка 
5-го курсу Інституту економіки та бізнесу Ганна Волкова розповідає: «Я не могла добратися з Луганська до Кременної й дуже переживала про держіспити. І я не одна така. В університеті нас заспокоїли. Сказали, мовляв, для таких студентів є можливість пройти тести в режимі онлайн. Ми здали іспити швидко й без труднощів, хоча й хвилювалися». Викладачі теж підкреслюють перевагу «Електронного університету»: здача іспитів у таких умовах — те саме, що студенти приходять в аудиторію. За словами директора Інституту педагогіки і психології Олени Караман, університет урахував усі вимоги до такої форми проведення державних іспитів і досяг мети: студенти й викладачі швидко пристосувалися до роботи у віртуальному середовищі.