У Запоріжжі за три робочі дні до кінця місяця з’явилося грізне повідомлення від газівників про необхідність «укласти новий договір про надання послуг з газопостачання, сторонами якого будуть споживач, постачальник природного газу і газорозподільне підприємство». При цьому незалежно від того, укладено тристоронній договір чи ні, починаючи з 01.07.2015 р. у кожного споживача буде новий особовий рахунок... Щоб уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий природний газ на 30.06.2015 р., газівники просять споживачів до 30 червня повідомити показники газового лічильника будь-яким зручним способом: через контакт-центр або за телефоном абонентського відділу.
Спочатку ремарка: інформація про згадані новації доходитиме до більшості навіть міських споживачів до кінця липня — з огляду хоча б на період відпусток.
Зважаючи на те, що комп’ютер, база даних тощо для наших газівників, як і для інших бюрократичних структур, є поняттям майже невідомим, за тиждень до оголошених новацій починається активний процес знущання над споживачами (підвищення тарифу в 3,3 разу, схоже, виявилося замало?). Бо тепер кожен дідусь чи бабуся має вистояти фантастичну чергу з пакетом із семи(!) документів. Коли ж ідеться про юридичну особу, то документів вимагають уже чотирнадцять.
Далі. До 30 числа включно потрібно зняти показники лічильника і якось передати їх на телефони облгазу. Неважко порахувати, що коли на повідомлення витрачається хвилина, телефоністка працює цілодобово і без вихідних, то навантаження на неї за сім днів становитиме 10 080 дзвінків. Навіть коли є 30 телефонів, то вони через неузгодженість дзвінків не розв’яжуть проблеми, бо абонентів у тому ж Запоріжжі, напевно, сотні тисяч.
То для чого цей біг з перешкодами? Для чого чергова стресова ситуація для усього суспільства? Чи не для чергового збурення і так вже майже доведеного до відчаю населення?

Запоріжжя.