Вельми прохолодний прийом на гарячих лініях держустанов, органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств Херсонщини зустріли експерти обласної організації Комітету виборців України, котрі разом з волонтерами вирішили перевірити їх роботу. Висновки: частина гарячих ліній не працюють взагалі, хоча чиновники справно відзвітували про них. В інших випадках службовці, які приймають дзвінки, або не мають уявлення про ази ділового спілкування, або не надають потрібної співбесідникам інформації.


Так, гаряча лінія виявилася існуючою тільки на папері в обласному управлінні екології, а в управлінні капітального будівництва Херсонської ОДА «червоний» телефон взагалі відключили через борги. Оператори гарячих ліній часто-густо відмовляються представитися та назвати свою посаду. А запити про комунальні об’єкти, що виставляються на приватизацію (Новокаховська міськрада), чи дані з декларацій про доходи муніципальних чиновників (Цюрупинська міськрада) чомусь вважають «конфіденційною інформацією». Але найгіршим експерти вважають необізнаність операторів у темах, які найперше цікавлять громадян. Так, на прохання надати контактні телефони певних чиновників оператори у Херсоні, Скадовську, Каховці повідомили номери, на які неможливо було додзвонитися.