Леся Лукашенко (Київ):


«У нашому дворі існує проблема з паркуванням автомобілів. Авто стоять на тротуарі — не пройти, не проїхати. До кого звернутися з цієї проблемою, щоб не отримати банальної відписки?»


Керівник апарату Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко:

 


«Міський голова поставив чітке завдання, щоб кожен заявник отримав роз’яснення стосовно планів реалізації своєї пропозиції або зауваження. Тож міська влада сьогодні контролює розгляд звернень, аби людина не отримала банальну відписку з житлово-експлуатаційної організації, районної державної адміністрації. Звернення з конкретною тематикою надсилайте до керівництва району, після чого лист з відповіддю надходить профільному заступнику голови КМДА. Він має право або погодитися з даною відповіддю, або повернути на доопрацювання, вказавши, що необхідно зробити. Термін очікування відповіді 30 днів. Крім того, стан реалізації своєї пропозиції або зауваження киянин може перевірити на веб-порталі КМДА, де також вказано план робіт на 2016 рік. Також можна звертатися до пересувних громадських приймалень київського міського голови. Всього по місту розміщено 60 таких наметів, по шість у кожному адміністративному районі. Розташовані вони зазвичай біля станцій метрополітену та у місцях масового скупчення.

 

Читачі, запитуйте. Газета «Голос України» запрошує читачів ставити запитання до народних депутатів, очільників парламентських комітетів, міністрів та керівників інших органів державної влади. Запитання надсилайте на електронні адреси: melya@golos.com.ua, maіl@golos.com.ua. Відповіді виходитимуть у газеті та розміщуватимуться на сайті www.golos.com.ua в рубриці «Читач запитує...».