В українських портах відповідно до постанови Кабінету Міністрів спрощено  процедуру пропуску вантажів. Нові технологічні схеми, сучасні транспортні засоби й досвідчений персонал — такі складові інновації, яка дає змогу істотно скоротити кількість перевірок суден і вантажів, а виходить, і зменшити час простою судна, знизити корупційну складову. Міністерство інфраструктури одержало узгодження цих схем від усіх контролюючих служб — фітосанітарної, ветеринарної, екологічної, санітарної, митної.

Перше оформлення відходу судна за новими правилами відбулося 8 вересня в Одеському порту. На контейнеровоз «ІNDEPENDENT VENTURE», який відправлявся в рейс, крім прикордонників ніхто з контролюючих органів не піднімався. Прикордонна служба працювала тільки з членами екіпажу. Оформлення судна й вантажу здійснювалося з 1:35 до 2:00, тобто 25 хвилин, і проводилося до закінчення вантажних робіт з офісів контролюючих органів на підставі попередньо поданих морським агентом документів.


А ранком того ж дня працівники служб Одеського порту за новою схемою оформили прихід судна «BEYLERBЕYІ», яке пришвартувалося до причалу о 8:00. Після цього представники термінала негайно розпочали підготовку технологічного обладнання (суднової лінії, берегової лінії, заповнення чек-листа тощо) для проведення вантажних операцій.


Згідно з новим порядком із усіх контролюючих органів на борт судна для проведення паспортного контролю членів екіпажу піднялася тільки прикордонна служба; ця операція тривала 16 хвилин.
Таким чином, нові процедури оформлення вантажів дають можливість уникнути простою судна до моменту початку вантажних операцій і звільнити капітана від численних перевірок, які раніше забирали багато часу.

Одеська область.

 


На знімку: cудно «BEYLERBЕYІ» біля причалу Одеського порту.


Фото надане прес-службою ОМТП.