У Полтаві влаштували традиційний День передплатника. Його організаторами, як завжди, стали працівники обласної дирекції «Укрпошти» та Полтавського поштамту. Вони, власне, допомогли зустрітися у самісінькому центрі міста давнім друзям — представникам друкованих засобів масової інформації і нинішнім та потенційним передплатникам періодичних видань. Газети і журнали, які припали до душі, можна було передплатити просто біля столиків «Укрпошти».


Проте не менш важливим виявилося безпосереднє «живе» спілкування між творцями та розповсюджувачами періодики і тими, для кого вони працюють. Від останніх журналістам і видавцям довелося почути як оцінки написаного та надрукованого, конкретні пропозиції стосовно тем і адрес майбутніх матеріалів, так нарікання на безгрошів’я та подорожчання ліків, харчів тощо.

 

Все те не дозволяє людям, особливо старшого віку, передплачувати, як раніше, по 4—5 і більше видань.


При цьому всі погоджувались, що за нинішньої економічної та фінансової скрути друкованим ЗМІ (насамперед тим, які орієнтуються не лише на розважально-«бульварні» публікації) виживати також непросто. За таких умов, на думку полтавця, постійного передплатника «Голосу України» Олексія Деряги, краще підставити плече один одному. На згаданий захід він прийшов зі своєрідною «домашньою заготовкою» — заповненою квитанцією на передплату парламентської газети. Тож працівницям «Укрпошти» залишалося тільки отримати від нього гроші та «проштампувати» той документ.

 

 


А в розмові з автором цих рядків Олексій Назарович зазначив, що цінує «Голос України» за розмаїття і ґрунтовність публікацій. Помічає також прагнення творців газети активізувати діалог із читачами, вивести їх, так би мовити, на прямі контакти з міністрами та іншими посадовцями. Передплативши нашу газету, Олексій Деряга одержав фірмову футболку «Голосу України» (на знімку). І висловив упевненість у тому, що зустрічатиметься з її авторами й надалі. Як на шпальтах видання, так і на подібних заходах.


Полтава.


Фото автора.