Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
71
Популярне за тиждень
-
1Сьогодні Українському радіо виповнюється 100 років 121
-
2Удосконалення законодавства про індустріальні парки — один із добрих прикладів системної роботи Комітету з питань економічного розвитку 96
-
3Законопроєкт, яким вносяться зміни до Закону «Про лобіювання», рекомендовано прийняти за основу 75
-
4Дмитро Кисилевський: Що більше в нас потужних заводів, то стійкішою є держава 74
-
5Аграрії півдня утворили найбільшу організацію водокористувачів 72