Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
71
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У Верховній Раді України відбулася зустріч керівництва Парламенту та голів депутатських фракцій з урядовою делегацією Литви на чолі з Прем’єр-міністром Гінтаутасом Палуцкасом 97
-
2Відомий львівський шахіст зі світовим іменем Адріан Михальчишин відзначив 70-річний ювілей 92
-
3«Епатажний та самотній»: у Львові відкрили виставку, присвячену митцю Михайлу Біласу 69
-
4День енергетика — свято професіоналів, без яких повсякденне життя мільйонів людей просто неможливе 65
-
5Ми будемо робити все для того, щоб на усіх рівнях Україна звучала гучно і гідно у світі для досягнення нашої спільної – Перемоги у цій страшній війні 65