Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
71
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День відповідальності людини 90
-
2Іванна КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ: Гаряча війна йде на теренах України, але гібридна війна вже йде на теренах усієї Європи 84
-
3Українські аграрії намолотили 57,2 млн тонн зернових та олійних культур, — Комітет з питань аграрної та земельної політики 79
-
4Дмитро СОЛОМЧУК: Попри атаки росії експорт української агропродукції не припиняється 76
-
5Комітет з питань організації державної влади провів засідання круглого столу на тему: «Демократія. Доброчесність. Євроінтеграція (на прикладі Фастівської міської територіальної громади)» 54