Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
73

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 343
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 97
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 69
-
4Руслан Стефанчук повідомив про підсумки пленарного засідання Верховної Ради України 12 березня 56
-
5Єгор Чернєв: Домовленість про тридцятиденне припинення вогню може стати першим кроком до сталого миру 54