У Тернополі тестують автоматизовану систему оплати за проїзд. Кондуктори паралельно видають талони на проїзд і з допомогою спеціального пристрою — валідатора — квитки, в яких зазначено номер маршруту, номер тролейбуса, дату і час видачі квитка, його ціну, міститься інша важлива інформація. Автоматизована система дасть змогу проконтролювати роботу кондукторів, визначити, на яких напрямках найбільший пасажиропотік, відрегулювати рух тролейбусів. Закінчити тестування планують до кінця цього року, а вже наступного — ввести автоматизовану систему. Не обійдеться і без підвищення оплати за проїзд. Нині вона становить півтори гривні. У «Тернопільелектротрансі» кажуть, що собівартість проїзду насправді  — 2,71 гривні. А коли ще збільшать тарифи на електроенергію, що уряд запланував на березень наступного року, то робота приноситиме самі збитки. Нарікають тут і на недофінансування за перевезення пільговиків, подорожчання запчастин тощо. Поки що орієнтуються на підвищення тарифу за проїзд до 2,5 гривні, але чи погодять його у виконкомі міської ради, нині невідомо.


Тернопільська область.