За неофіційною інформацією (бо офіційну нізвідки взяти — сайт підприємства «лежить», а телефони не відповідають), на знаному підприємстві з випуску легковиків черговий етап кризи. Тим із 1200 працівників, які витримали всі попередні скорочення, рекомендовано написати заяву «за власним» чи взагалі обрати собі якусь зручну статтю для звільнення. Власне, й до цього вони працювали за підписаним щомісячним контрактом і ось...
До речі, за увесь 2015-й підприємство виготовило до трьох тисяч легковиків, 50 автобусів. Зокрема, у жовтні-листопаді з конвеєра зійшли всього 811 автомобілів. На початку ж грудня надійшло повідомлення, що почався процес опечатування верстатів основних цехів заводу. Як це можливо у період півторарічного ведення бойових дій у зоні АТО — знають, напевне, лише у Міноборони та дирекція підприємства...
На думку відомого запорізького журналіста Валерія Зотова, уся біда у повній втраті підтримки підприємства у вищих ешелонах влади. Ритуальні прибуття до ЗАЗу високих київських гостей, зазвичай, закінчувалися новими скороченнями працівників. А останнім часом підприємство вже ніхто й не відвідує...
Запоріжжя.