Урядова програма житлових субсидій має низку проблемних аспектів, які не дозволяють населенню ефективно нею користуватися. Про це заявила член фракції «Об’єднання «Самопоміч», заступник голови Комітету з питань містобудування та ЖКГ Альона Бабак.
«По-перше, у нас є проблема, коли служби субсидій не мають оперативного зв’язку з тими людьми, які подають документи на їх отримання. Тобто людина, яка подала заявку та заповнила анкету, тривалий час не знає, чи призначена їй субсидія, чи ні. Громадяни повинні розуміти, як платити за комунальні послуги, але через нестачу кадрів та адекватної організації з боку держави, це є проблемою», — заявила вона.
«По-друге, існує проблема з комісіями, які вирішують певні аспекти нарахування субсидій. Часто у розгляді з боку комісії немає потреби, оскільки право на субсидію закріплене законодавчими актами — наприклад, якщо йдеться про родину пенсіонерів — але така процедура існує, і вона є нічим іншим, як затягуванням часу», — наголосила депутат.
«Проблемою є і те, що у комунальних підприємств сума нарахування субсидій громадянам часто перевищує суму, яку підприємство отримує з нарахувань тарифів і податків. А з бюджету компенсації не надходять», — підкреслила Альона Бабак.
Обраниця також звернула увагу на те, що ПАТ «Нафтогаз» зберігає монополію на продаж газу споживачам, що впливає на рівень цін на комунальні послуги.
«У нас має бути відкритий ринок газу для усіх компаній в Україні для його продажу населенню за конкурентними цінами», — наголосила вона.
Вл. інф.