У Сумах на засіданні міськвиконкому до правил розміщення зовнішньої реклами внесли зміни. Серед головних новацій — зонування території. Історичний центр Сум визначається як нульова зона — тобто, тут має бути нуль рекламних носіїв. На вулицях поблизу історичного центру, в парках і скверах кількість та площу рекламних вивісок вирішили обмежити.


Ініціатором внесення змін стала Асоціація рекламістів Сумщини. Міський голова Олександр Лисенко каже, що при цьому було досягнуто балансу: щоб і ситуацію з рекламою впорядкувати, і бізнесу не нашкодити.

Міськвиконком розглянув усі пропозиції учасників процесу, викладені на 43 сторінках.


За інформацією головного архітектора Сум Володимира Бикова, донедавна в обласному центрі було майже 1200 носіїв зовнішньої реклами.

Сумська область.