Створений на виконання доручення Голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана парламентський офіс місцевого самоврядування розпочав надання консультативної допомоги. Так, під час його засідання було обговорено шляхи розвитку Шишацької об’єднаної територіальної громади Полтавської області.

 


У січні до офісу звернувся селищний голова Шишацької об’єднаної територіальної громади Полтавської області Олександр Тутка за роз’ясненням низки питань, пов’язаних із функціонуванням новоствореної громади. Минулої суботи в офісі відбулася зустріч представників цієї громади з працівниками апарату Верховної Ради, центральних органів виконавчої влади, Асоціації міст України.


Заступник керівника апарату Верховної Ради Олександр Мартиненко, який організував цю зустріч, закликав представників місцевих громад інформувати органи влади вищого рівня про відсутність допомоги на місцях. «Якщо на місці не допомагають, а що гірше, ще й перешкоджають вирішенню нагальних питань об’єднаних територіальних громад, потрібно невідкладно інформувати про це орган виконавчої влади вищого рівня, відповідні центральні органи виконавчої влади та апарат парламенту для вжиття невідкладних, відповідних заходів реагування», — зазначив він.


Шишацький селищний голова Олександр Тутка та представники громади поділились своїми здобутками та проблемами, отримали роз’яснення щодо фінансових, організаційних, земельних, кадрових та інших питань функціонування громади, а також щодо можливостей її розвитку та впровадження інвестиційних проектів.


Особлива увага приділялась питанням виконання повноважень новообраними органами місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад у відповідності до чинного законодавства, їхньої співпраці з місцевими органами влади.


За словами Олександра Мартиненка, парламентський офіс місцевого самоврядування буде не тільки надавати методичну допомогу конкретним громадам, а й планує організовувати регулярні навчання та обговорення актуальних проблем впровадження реформи децентралізації.


Прес-служба апарату Верховної Ради.