Погодні умови в Луганській області не наробили стільки лиха, як в інших регіонах країни, але ситуація й тут складна, якщо враховувати ситуацію з технікою, пальним, а крім того, і з зарплатою шляховиків.
За інформацією першого заступника начальника служби автомобільних доріг у Луганській області Вадима Данієляна, на випадок негоди в зимовий період у регіоні заготовлено 26,5 тонни піску, 2 100 тонн солі, підготовлено 141 одиницю техніки. На підконтрольній території працює 11 райавтодорів і при кожному з них — цілодобовий черговий, який моніторить ситуацію на дорогах області. «Також при кожному райавтодорі створено пункти для обігріву. Ми вже використали 14 тис. тонн протиожеледних матеріалів і майже 55 тонн палива. Залишилася майже половина матеріалів, і цього достатньо, якщо виникне надзвичайна ситуація», — розповідає Данієлян.
По-перше, бракує техніки. Більша частина машин залишилася на непідконтрольній території, при цьому ситуація погіршується тим, що під час пожежі на військовому складі боєприпасів у Сватовому згоріла техніка й саме приміщення автодору. Те, на чому сьогодні працюють автошляховики, не витримує жодної критики. Можна уявити стан машин, якщо останні з них купували на початку двохтисячних років, а ті, що ще працюють сьогодні, латані-перелатані і будь-якої миті можуть зупинитися. По-друге, є проблеми з пальним. І, по-третє, є двомісячна заборгованість співробітникам райавтодору, яка вже сягла 8 мільйонів гривень.
Резонансних ситауцій на дорогах поки що не було, але позаштатні виникають. Особливо вночі, коли магістралями рухаються вантажні автомобілі й автобуси міжнародних маршрутів. Проте Вадим Данієлян запевняє: «Ситуація під контролем. Вона складна, але проїзд на території Луганської області забезпечено».
Луганська область.