Триденний варшавський раунд польсько-російських переговорів щодо зняття блокади на роботу польських вантажних автоперевізників на російському ринку (детально про проблему «Голос України» інформував 3 лютого) завершився фіаско.

 

Не допомогло навіть те, що до груп експертів у середу приєдналися також заступник міністра інфраструктури та будівництва Єжи Шміт і його російський колега — заступник міністра транспорту Микола Асаул. Варшава твердо стояла на позиції, що «пропозиції росіян є неприйнятними», бо «ведуть до зникнення з російського ринку 85% польських перевізників». Поляки добивалися врегулювання ситуації згідно з двосторонньою угодою 1996 року. Натомість рівень російського представництва на переговорах не був відповідний для прийняття рішень, які вимагають змін до законодавчих та нормативно-правових актів Кремля, що набули чинності. Для їх перегляду, за оцінками російських переговорників, їм знадобиться зо два місяці.


Тож на російсько-польському фронті автоперевезень триває «позиційна війна» — польські вантажівки не можуть в’їжджати на територію РФ, а російські — на територію Польщі, яка, після заборони росіянам транзиту через територію України і Туреччини, залишалася для них єдиним вікном товарних автоперевезень у Західну Європу.

Варшава.