Стихійний страйк працівників КП «Херсонелектротранс» розхвилював обласний центр. Тролейбуси, які обслуговує підприємство, виходять на маршрути, але в депо частина слюсарів за їхній огляд та ремонт не береться. Причина — тримісячна заборгованість із заробітної плати. Варто було працівникам оголосити про страйк, як муніципальна влада погасила половину заборгованості, а ще мільйон з лишком обіцяє віддати днями.
Заступник директора «Херсонелектротрансу» Сергій Костючок каже, що страйку могло б і не бути, якби підприємство вчасно отримувало те, що йому належить. Держава та міськрада занадто довго визначалися, хто цього року заплатить 13,8 млн. грн. компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. При цьому фактичні витрати на пільговиків сягнули втричі більшої суми, а доходи від продажу квитків не перевищують 300 тис. грн. на місяць. Міськрада вкотре пообіцяла виділити «Херсонелектротрансу» черговий транш субвенції з муніципальної скарбнички, але тактика «латання дірок» є неефективною: підприємство залишатиметься збитковим, доки оплата за проїзд не відповідатиме фактичним витратам.
103
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
112 січня – День українського політв’язня 112
-
2Про особливості регулювання підприємницької діяльності окремих видів юридичних осіб та їх об’єднань у перехідний період (реєстр. № 6013) 110
-
3Олександр Корнієнко: Продовжуватимемо підтримувати урядові ініціативи й готові до плідної співпраці 67
-
4Щодо удосконалення механізмів притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення правил військового обліку та законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію 65
-
5Щодо врегулювання питання стосовно реалізації права на отримання громадянства України другим із подружжя громадянина України, який бере (брав) участь у захисті територіальної цілісності та недоторканності України, а також щодо деяких інших питань, пов’язаних із громадянством, імміграцією та правовим статусом іноземців та осіб без громадянства 58