Стихійний страйк працівників КП «Херсонелектротранс» розхвилював обласний центр. Тролейбуси, які обслуговує підприємство, виходять на маршрути, але в депо частина слюсарів за їхній огляд та ремонт не береться. Причина — тримісячна заборгованість із заробітної плати. Варто було працівникам оголосити про страйк, як муніципальна влада погасила половину заборгованості, а ще мільйон з лишком обіцяє віддати днями.
Заступник директора «Херсонелектротрансу» Сергій Костючок каже, що страйку могло б і не бути, якби підприємство вчасно отримувало те, що йому належить. Держава та міськрада занадто довго визначалися, хто цього року заплатить 13,8 млн. грн. компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. При цьому фактичні витрати на пільговиків сягнули втричі більшої суми, а доходи від продажу квитків не перевищують 300 тис. грн. на місяць. Міськрада вкотре пообіцяла виділити «Херсонелектротрансу» черговий транш субвенції з муніципальної скарбнички, але тактика «латання дірок» є неефективною: підприємство залишатиметься збитковим, доки оплата за проїзд не відповідатиме фактичним витратам.
103
Популярне за тиждень
-
1Сьогодні Українському радіо виповнюється 100 років 114
-
2Удосконалення законодавства про індустріальні парки — один із добрих прикладів системної роботи Комітету з питань економічного розвитку 96
-
3Законопроєкт, яким вносяться зміни до Закону «Про лобіювання», рекомендовано прийняти за основу 67
-
4Дмитро Кисилевський: Що більше в нас потужних заводів, то стійкішою є держава 65
-
5Аграрії півдня утворили найбільшу організацію водокористувачів 63