Стихійний страйк працівників КП «Херсонелектротранс» розхвилював обласний центр. Тролейбуси, які обслуговує підприємство, виходять на маршрути, але в депо частина слюсарів за їхній огляд та ремонт не береться. Причина — тримісячна заборгованість із заробітної плати. Варто було працівникам оголосити про страйк, як муніципальна влада погасила половину заборгованості, а ще мільйон з лишком обіцяє віддати днями.
Заступник директора «Херсонелектротрансу» Сергій Костючок каже, що страйку могло б і не бути, якби підприємство вчасно отримувало те, що йому належить. Держава та міськрада занадто довго визначалися, хто цього року заплатить 13,8 млн. грн. компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. При цьому фактичні витрати на пільговиків сягнули втричі більшої суми, а доходи від продажу квитків не перевищують 300 тис. грн. на місяць. Міськрада вкотре пообіцяла виділити «Херсонелектротрансу» черговий транш субвенції з муніципальної скарбнички, але тактика «латання дірок» є неефективною: підприємство залишатиметься збитковим, доки оплата за проїзд не відповідатиме фактичним витратам.
103

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 343
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 97
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 70
-
4Руслан Стефанчук повідомив про підсумки пленарного засідання Верховної Ради України 12 березня 56
-
5Єгор Чернєв: Домовленість про тридцятиденне припинення вогню може стати першим кроком до сталого миру 55