Одним із напрямів реформування Верховної Ради є її перетворення на Е-парламент європейського зразка. Це передбачає не тільки запровадження електронного документообігу, а й автоматизацію всіх процесів у законодавчому органі країни. Одним із таких кроків на шляху впровадження Е-парламенту є спрощення доступу до приміщень Верховної Ради шляхом впровадження електронних перепусток. Турнікети з механізмом електронного зчитування інформації вже встановлено.
Сучасні системи електронних перепусток активно впроваджуються в різних установах і організаціях усього світу і вже довели свою ефективність у низці законодавчих органів європейських країн, у тому числі й у Європейському Парламенті. У нашій країні автоматизовані системи доступу діють уже не першій рік, зокрема в будинку Кабінету Міністрів, у Міністерстві закордонних справ, Міністерстві інфраструктури тощо.
«Верховна Рада стає більш відкритою, і введення автоматизованої системи проходу дасть змогу нам підготуватися до запланованого збільшення відвідуваності законодавчого органу. Запровадження системи електронних перепусток дасть можливість також автоматизувати одразу низку процесів, у тому числі облік робочого часу працівників, а також спростить доступ гостей і відвідувачів до адміністративних будівель українського парламенту. Бюрократична тяганина з виписуванням перепусток поступово відійде в минуле», — зазначив виконуючий обов’язки керівника апарату Верховної Ради Володимир Слишинський (на знімку).

За словами чиновника, для забезпечення зручності всіх, хто користуватиметься новою системою. Передбачається, що система розпочне повноцінно працювати тільки після того, як буде остаточно відпрацьовано всі технічні й організаційні рішення з урахуванням думки народних депутатів та відвідувачів парламенту.

Прес-служба апарату Верховної Ради України.