У Вінницькому «Прозорому офісі» істотно збільшено кількість послуг, що надаються в онлайн-режимі через Інтернет — з трьох до двадцяти п’яти.
— Не виходячи з дому, можна замовити довідку про перебування на обліку для охочих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво, — каже директор департаменту адміністративних послуг Вінницької міськради Ірина Копчук. — Так само через Інтернет батькам нададуть направлення в дошкільні навчальні заклади для їхньої дитини. Не обов’язково йти до нас, щоб взяти виписку з документації із землеустрою чи інформацію про зміну назви вулиці.
Фахівці продовжують роботу над розширенням переліку документів, що їх вінничани отримуватимуть в електронному режимі. Безпосередньо у «Прозорому офісі» і його філіях мешканці міста мають можливість отримати 300 видів послуг. Третя частина з них стосується питань адміністративного і реєстраційного характеру, 52 види — соцзахисту населення, 39 — пенсійного забезпечення.
Кожен відвідувач «Прозорого офісу» оцінює якість обслуговування. Робиться це також в електронному варіанті. За підсумками минулого року понад 98 відсотків опитаних залишилися задоволені обслуговуванням, зазначає Ірина Копчук.