За якістю доріг Україна посідає 132-ге місце серед 140 країн, які входять до Глобального рейтингу конкуренто-спроможності 2015—2016 Всесвітнього економічного форуму (на знімку внизу). Експерти оцінили стан українських трас на 2,4 бала за семибальною шкалою. Попереду нас — Монголія, Малаві, Гватемала, Зімбабве та ще низка країн. Які попри нижчий рівень доходів на душу населення та складні природні умови — гори, тропіки, пустелі — таки мають дороги, кращі за українські. Виходить, справа — не в грошах і не в кліматі, на які у нас звикли посилатися посадовці, виправдовуючи поганий стан шляхів. Тоді в чому?

Це питання хвилює багатьох читачів «Голосу України». Особливо нині, коли на місцях готуються традиційно латати дірки і ями. І традиційно громадськість запитує: коли ж кількість закатаних в асфальт гривень переросте в якість? Хоча би на «трієчку»...

У Державному бюджеті України на 2016 рік фінансування дорожньої галузі передбачено в обсязі 6 мільярдів 573,7 мільйона гривень. Крім того, заплановані витрати з інших джерел. Враховуючи суспільний інтерес до проблеми, газета започатковує рубрику «На контролі «Голосу України»: ремонт доріг». У ній ви знайдете аналіз ситуації в областях, повідомлення про перебіг ремонтних робіт на автошляхах, коментарі фахівців та відгуки читачів.

 

 

Автотраса на відтинку між Великоолександрівським та Високопільським районами Херсонщини перетворилася на суцільну «смугу перешкод».

Фото Сергія ЯНОВСЬКОГО.

 

Служби автодоріг в областях уже готуються до нового будівельного сезону: проводять тендери і розробляють проектну документацію. Які саме ділянки заплановано оновити цього року, ви бачите на карті. В «Укравтодорі» обіцяють ремонтувати автошляхи за маршрутним принципом: від одного населеного пункту до іншого. Фахівці запевняють, що це єдиний можливий метод отримати хоч якісь істотні результати в умовах існуючого фінансування. Комусь стане краще, решту просять зачекати.

Інфографіка з сайту Державного агентства автомобільних доріг України.