Конференція генеральної та регіональних дирекцій Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», присвячена підсумкам роботи підприємства за 2015 рік та затвердженню завдань на І квартал 2016 року, відбулася в головному навчальному центрі «Укрпошти» «Зелена Буча».

Національний оператор поштового зв’язку за підсумками роботи у 2015 році не лише забезпечив прибуткову діяльність, а й продемонстрував кращий результат майже за всіма напрямами своєї праці. Таких показників досягнуто вперше за останні п’ятнадцять років.
За минулий рік прибуток підприємства становив понад 41 млн. грн. Загальна сума доходів становить 4 380,2 млн. грн. До державної скарбниці сплачено 1223,9 млн. грн. — на 60,7 млн. грн. понад план. Ліквідовано заборгованість із заробітної плати.
«Цього року ми плануємо підвищити зарплату всім працівникам на рівень більший, ніж це обумовлено змінами мінімальної зарплати, і головне — вчасно, — каже в. о. генерального директора «Укрпошти» Ігор Ткачук. — Завдяки розвинутій логістиці та інфраструктурі «Укрпошта» може конкурувати з різними фінансовими установами, бо вона працює там, де не працює жоден банк. На часі — впровадження ексклюзивної національної платформи «mWallet». Це мобільний додаток, який матиме функції платіжних інструментів: платіжних карток національної системи та міжнародних систем, електронних грошей тощо. В один «клік» на своєму телефоні ви відкриєте для себе цілий спектр необхідних для вас послуг і можливостей — і фінансових, і поштових. Це шлях кардинальної модернізації та нові амбіції на ринку фінансових послуг. «Укрпошта» має стати підприємством з сучасними інтернет-технологіями європейського напряму. Бути доступною для максимальної кількості споживачів. Треба ліквідувати негативний образ «Укрпошти» хірургічним методом».
Також у своєму виступі Ігор Ткачук наголосив: треба тісніше співпрацювати з місцевою та центральною пресою. Головний «меседж» — якісне проведення передплатної кампанії та вчасний розрахунок зі ЗМІ. «Частіше виступайте на шпальтах регіональних газет, запрошуйте журналістів головних газет — «Голосу України» та «Урядового кур’єра», показуйте, розповідайте про свої здобутки та плани», — закликав очільник підприємства.
Протягом 2015 року відкрито 32 нові відділення поштового зв’язку і відремонтовано 347 об’єктів поштового зв’язку. Закуплено 300 нових поштових контейнерів, склад яких не оновлювався вже два роки. Переоснащено газобалонним обладнанням 150 автомобілів. Придбано тисячу комплектів комп’ютерного обладнання для автоматизації робочих місць та інше.

«Минулий рік був непростим, — каже директор Чернівецької дирекції Ярослав Цюпак (на знімку). — Головні завдання, які стояли, — економія коштів і ресурсів, пошук нових клієнтів, впровадження нових технологій і омолодження колективу. Молоді креативні люди — це те, що нам потрібно. Чим залучаємо? Економічною стабільністю, соціальними гарантіями, матеріальним заохоченням. Особлива ніша в нашій роботі — тісна співпраця з періодичною пресою. Працюємо на загальний результат: ви пишете цікаві матеріали, а ми їх вчасно доставляємо до наших клієнтів. Запевняю: любителів друкованої продукції в наш час високих технологій не меншає».
Про особливості роботи розповів в.о. директора Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олексій Пушкін. «Складність у тому, що наші центри розташовані фактично в зоні зіткнення, і наші маршрути перетинають 29 блокпостів. І це позначається на часі доставки. Іноді є затримки до двох діб. У зв’язку з цим ми вийшли з пропозицією до керівництва АТО та керівника обласної військово-цивільної адміністрації — дозволити виїзд нашому транспорту в нічний час. Якщо ініціативу підтримають, вийдемо на контрольні терміни доставки. Попри труднощі, колектив, господарство, робочий запал ми зберегли. Приємно, що нашу роботу за минулий рік оцінили першим місцем у галузі. Це дуже стимулює».

 

 

В.о. директора Сумської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Микола Скомороха, в.о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук, в.о. директора Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олексій Пушкін.

Фото автора.