Унікальна 22-кілометрова природна перлина, яка напівдугою захищає місто-курорт від східних штормових вітрів, є вкрай вразливою. Потужні хвилі з боку Маріуполя розмивають її в кількох місцях, погрожуючи зробити теперішню косу системою з кількох островів. Але ж сьогодні -- це важлива транспортна магістраль, яка з'єднує Бердянськ з основними найякіснішими оздоровницями міста. Під час сезону, й особливо у вихідні, мова йде навіть не про тисячі, а про десятки тисяч автівок, які курсують тут щоденно.
Відповідно, і міська, і обласна влада змушенні підтримувати хоча б дорогу на косі в належному стані. Тому згадані 5 мільйонів -- це фактично критична сума для порятунку автомобільного зв'язку численних баз відпочинку з "великою землею".
До наступного разу... Бо, за господарського б ставлення до курорту Бердянськ, п'ять мільйонів -- це, напевне, мінімальна вартість проектних робіт з комплексного порятунку коси. Не менше коштував би і проект транспортної розв'язки на виїзді з останньої. Адже нині під кінець вихідних, коли весь транспортний потік звідси рушає на Донеччину, Запоріжжя, Дніпропетровщину тощо, його швидкість по косі поступається хіба що швидкості пішохода. Втім, як усі знають, на надважливі інфраструктурні проекти у нас завжди грошей немає.
Леонід СОСНИЦЬКИЙ.
Запоріжжя.