Унікальна 22-кілометрова Бердянська коса, яка напівдугою захищає місто-курорт від східних штормових вітрів, є вкрай вразливою. Потужні хвилі з боку Маріуполя розмивають її в кількох місцях, погрожуючи зробити теперішню косу системою з кількох островів. Але нині це важлива транспортна магістраль, яка з’єднує Бердянськ з основними оздоровницями міста. Під час сезону, особливо у вихідні, тут щоденно курсують десятки тисяч автівок.

Тож і міська, і обласна влади змушені підтримувати хоча б дорогу на косі у належному стані. А виділені Запорізькою облрадою 5 мільйонів гривень — це, фактично, критична сума для порятунку автомобільного зв’язку численних баз відпочинку з «великою землею». Бо стільки само, напевне, коштувала б мінімальна вартість проектних робіт з комплексного порятунку коси. Не менше коштував би й проект транспортної розв’язки на виїзді з останньої. Адже під кінець вихідних, коли весь транспортний потік звідси рушає на Донеччину, у Запоріжжя й Дніпропетровськ, його швидкість на косі поступається навіть швидкості пішохода.
Утім, як усі знають, на надважливі інфраструктурні проекти у нас завжди грошей бракує.

Запорізька область.