Ще до затвердження транспортної стратегії столиці, чиновники розпочали експерименти над киянами. З минулого року КП «Київпастранс» втілює у життя кілька пілотних рекомендацій від експертів Світового банку, які скромно називає «транспортною революцією у найбільшому мікрорайоні Києва».

 

— Із серпня минулого року ми почали впроваджувати так звані експериментальні маршрути. Один із них — 114-й — з’єднав лівобережну частину міста з Хрещатиком та Центральним залізничним вокзалом. Уже за перші два тижні роботи він почав перевозити майже 10 тисяч пасажирів. На сьогодні він перевозить понад 12 тисяч киян щодня. За півгодини пасажир може дістатися з лівої частини міста, з Троєщини Хрещатика. Це дуже вдалий магістральний маршрут, — розповідає директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель. — Другий експеримент — тролейбусний маршрут 47-й, який розгрузив Петрівку. Він із Троєщини забирає пасажирів і підвозить їх до станції метро «Мінська». У такий спосіб ми змогли забрати ще вісім тисяч пасажирів з пересадочного вузла Петрівка. І третій маршрут — 101-й. Ми продовжили його вглиб мікрорайону, куди раніше громадський транспорт взагалі не ходив. І сьогодні він перевозить майже 18 000 пасажирів із інтервалом руху в п’ять хвилин. Ці кроки справді стали невеличкою революцією для Деснянського району.


Тим часом у планах «Київпастрансу» найближчим часом закупити ще 235 автобусів, 250 тролейбусів та 63 трамваї.