«Транспортна проблема є однією із найбільш кричущих у місті. Ми вдячні Світовому банку за підтримку. Адже самостійно нам практично неможливо втілити жодне рішення, бо вони потребують значних фінансових ресурсів. В основу  нашої нової транспортної стратегії буде покладено нові, можливо, дещо незвичні засади: пішохід та велосипедист є важливішими за автомобіль; маршрутний автобус чи трамвай — важливіший за приватний автомобіль; машина, що рухається, — важливіша за припарковану. Ми повинні втілити в життя нову транспортну схему, яка передбачає ефективніше використання громадського транспорту. І пересадити людину з власного автомобіля на громадський транспорт», — переконаний заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.


За його словами, столична влада шукає джерела фінансування транспортної реформи. Зокрема, протягом півроку буде затверджено план дій і залучення інвестицій на реалізацію невідкладних заходів із розвитку транспортної інфраструктури міста та програму довгострокових інвестицій до 2030 року.