Український ринок прямого продажу завершив 2015 рік зі зростанням у 29,52%, що в абсолютних цифрах становить 5,33 млрд. грн. без податку на додану вартість. Про це «Голосу України» повідомили в Українській асоціації прямого продажу. «Економічна ситуація здійснює вирішальний вплив на торгівлю в Україні, і прямі продажі тут не виняток, – прокоментував підсумки голова Ради директорів асоціації Томаш МУРАС. – Значна частина продукції наших підприємств надходить із США, з ЄС; валютний курс штовхає ціни вгору, а купівельна спроможність зростає не так швидко. Тому минулий рік – це постійний пошук компромісу між економічними реаліями і важливістю збереження масового покупця».

 

Найбільше зростання прямих продажів за підсумками року – в Чернігівській (майже на 50 відсотків) та Закарпатській (понад 48 відсотківобластяхНайбільше падіння зафіксоване у Криму – на 92 відсотки, що пояснюється міжнародними санкціями. Глобальні компанії, які використовують метод прямого продажу, згорнули свою діяльність на анексованому півострові.

 

ДОВІДКОВО.

 

У 2015 році бюджет України і місцеві бюджети отримали завдяки галузі більше 1 млрд. грн. податкових надходженьЩе 3,2 млн. грн. були витрачені компаніями галузі на соціальні та благодійні проекти в Україні.

 

Ліна КУЩ.

 

Голос України