У Запорізькій області, навіть попри відсутність належного бюджетного фінансування, ремонтуються дороги. На жаль, метод відновлення дорожнього покриття суто авральний — так званий струминний (струйный), ще його називають ямковим. Утім, він дав змогу на деякий час залатати 40 тисяч квадратних метрів ям та тріщин хоча б на основних магістралях. Левова частка згаданих ремонтів (до 29 тис. м кв.) проведена на автотрасі державного значення Харків—Сімферополь. Тут відремонтовано покриття від межі з Дніпропетровською областю і до Мелітополя, а це майже 150 кілометрів. Якщо на роботу механізмів та приготування суміші гравію та бітумної емульсії ще якісь кошти знаходяться, то з оплатою праці робітників експлуатаційних ділянок, вважається, що можна й почекати. Через те в області вже відбулося кілька акцій протесту з блокуванням доріг, на які змушені були вийти робітники Мелітопольської та Бердянської дільниць. Адже зарплату їм заборгували за цілих три місяці.

Леонід СОСНИЦЬКИЙ.

***

Працівники облавтодору і Служби автомобільних доріг у Сумській області провели перший суботник, на якому виконували непрофільну роботу — не ремонтували шляхове покриття, а висаджували дерева. Загалом уздовж траси Суми—Полтава було посаджено тисячу берізок. Шляховики працюватимуть на роботах із благоустрою протягом усього місяця. Від сміття прибрано 221 га узбіч та прилеглих до доріг територій. 
У Сумах складають список «незадовільних» під’їзних доріг до шкіл, дитсадків і лікарень. Таке завдання міський голова Олександр Лисенко поставив перед очільниками відділу охорони здоров’я та управління освіти і науки. Після цього комунальне підприємство міськради «Шляхрембуд» розпочне усувати недоліки.

Володимир ЧЕРНОВ.