На Луганщині відбулась знакова подія -- розпочав регулярні рейси поїзд "Кіндрашівська-Нова -- Лантратівка". Він курсує через п'ять районів від крайньої південно-східної точки контрольованої урядом України території Луганщини до її північно-західного рубежу. Це майже 209 кілометрів. Маршрут називають соціальним, оскільки він розрахований на певну категорію людей, зокрема, пенсіонерів. Якщо квиток на рейсовий автобус від Станиці Луганської до Старобільська коштує 110 гривень, то залізниця здешевлює вартість проїзду в десять разів. А для пільгової категорії громадян проїзд взагалі безплатний.

 

На знімку:

 

вітання залізничникам

 

Фото Михайла БУБЛИКА.

 

Від початку бойових дій рух поїздів на цій ділянці залізниці було припинено через безпеку: в Станично-Луганському районі колія упирається в лінію розмежування, а у Троїцькому районі -- в кордон з РФ. Крім того, основний парк пасажирських вагонів та дизель-потягів залишився на окупованій території. Залізнична колія, що проходить від Кіндрашівської-Нової сьогодні ізольована від мережі "Укрзалізниці", тому завезти сюди українські вагони було проблематично. Довелося вести тривалі переговори з "Российскими железными дорогами", щоб отримати дозвіл на перевезення двох плацкартних вагонів із Харкова до української частини Луганщини. Поки що ходитиме лише один потяг, але згодом їх буде як мінімум два. Паралельно вирішується питання будівництва депо для ремонту та огляду техніки.

 

Про залізничний маршрут на окуповану територію області мова не йде.

 

Павло ВОРОНЦОВ.

 

Луганська область.

 

Голос України