«Потягу, стій!» — під такою назвою 3 червня в «Голосі України» було надруковано проблемну кореспонденцію з Кіровоградської області — про критичну ситуацію на Гайворонському тепловозоремонтному заводі. У цьому ж номері розміщено публікацію про одне з основних підприємств машинобудування — Крюківський вагонобудівний завод на Полтавщині («Гальма» відпустили...»). Наступного дня, 4 червня, газета написала про розвиток подій на Запорізькому електровозоремонтному заводі, де колектив протестував проти зміни керівництва («Як державна компанія заволоділа... приватним підприємством»).

 

Тривожні повідомлення одразу з кількох регіонів про проблеми на підприємствах, пов’язаних із залізничною галуззю, змушують говорити про негативні тенденції. За коментарем ми звернулися до прес-служби Укрзалізниці та отримали відповідь. Судячи з документа, «потяг» рухається, хоча інформація з регіонів засвідчує: більше стоїть, ніж їде.
У відомстві не стали говорити про те, які замовлення передбачається розмістити на потужностях Гайворонського тепловозоремонтного заводу, лише зазначили, що підприємство не підпорядковане Укрзалізниці. Але ж запитання було про те, чи планує Укрзалізниця працювати із заводом цього року. Що ж, іноді відсутність відповіді — це також відповідь...