Махинько Микола Лаврінович

«Роздуми про земне буття»

ЛЮДИНА РОЗУМНА

Термін застосовується до всього людства яке існує і розвивається за активного використання свого інтелекту -  розуму.

Розумна людина - термін стосується індивідуальної окремої людини що дотримується норм і законів існуючих, в тому середовищі, в якому вона народилася, і активно використовує в своїх діях – розсіяну інформацію матерії вищого розуму.

Таку людину називають генієм.

Геній - здатність людини вивести чітку об’єктивну формулу із розсіяної інформації матерії вищого розуму.

Люди на планеті поділені на три фракції:

1. Розумні люди, їх не багато але вони є (розум він або є або ж його немає).

2. Помірковані (основна маса людства на планеті) - найвища ланка у розвитку суспільства відведена людині поміркованій.

3. Нестабільно – емоційні, тут переважно на відміну від двох попередніх фракцій пальму першості бере кінетична енергія – сила, існує в народі така собі приказка (рос. сила єсть ума не надо.) Парадокс але суспільство віддає перевагу саме третій категорії (теорія сильної руки). Світом правлять Сильні світу сього.

Для незрячого з глибини абсолютної темряви, промінь істини світить. Для видющого він зникає у світлі яскравого дня.

ЗНАЙШОВ

Тільки людина - вінець усього сущого у Всесвіті з її розумом, обрала найдешевший по суті, та найдорожчий по факту; варіант колгоспно-чорнобильської схеми поляризованого електрозабезпечення переступивши через закон, що сформувався мільярди років тому після Великого вибуху.

Всі інші форми руху матерії, зокрема й біологічна - тобто життя, існують і успішно розвиваються, в системі ПРОЦЕС - ЯВИЩЕ - ПРОЦЕС, в однополярному електризованому вимірі.

Явище Великого Вибуху трансформувалося в надскладну лабораторію, де анергія трансформується в процес, а процес в явище складнішої форми, де розсіяна інформація матерії Вищого розуму трансформується в геніально просту за формою та найвищу по суті біологічну форму руху матерії - ЖИТТЯ, де в найскладніших та бурхливих реакціях воднево-гелієвих сполук відбуваються титанічні за напругою ядерні вибухи, чітко витримується порядок і закон збереження енергії.

Теорія Великого Вибуху - фундаментальна точка опори для створення Теорії руху матерії - ключ до розгадки загадок із таблиці природних таємниць.

Після Великого Вибуху, в природі Всесвіту сформувалася надзвичайно універсальна, всеосяжна, гнучка, збалансована, здатна самовідновлюватися тривекторна система енергій, різних за модулем і за напругою, що забезпечила стабільно збалансоване, повноцінне в повному обсязі енергозабезпечення Сонячної системи на мільярди років існування, не претендуючи на інші види і форми енергії.

СОНЯЧНА СИСТЕМА - СИСТЕМА ОДНОПОЛЯРНОГО ЕЛЕКТРИЗОВАНОГО ВШІІРУ.

Тільки в однополярному електризованому вимірі будь - який протікаючий процес трансформується в явище складнішої форми - ЗАКОН ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГІЇ.

Відкривши Закон Всесвітнього тяжіння геніальний Ньютон просто не звернув своєї уваги на головний, ключовий елемент, в цьому геніальному відкритті - ВЛАСТИВІСТЬ - властивість орієнтувати гравітовану матерію виключно на ЛІДЕРА - центр гравітуючої маси, якою б вона великою не була - створюючи ідеальні умови для оптичної деформації електризованого нейтрального нульового знаку потенціалу планети, а простіше СФОКУСУВАТИ.

Стиснуті з усіх сторін надпотужним сонячним тяжінням електрони відштовхуючись один від одного утворюють рух хаотичних коливань надвисокої частоти електризуючись підвищують щільність в ємності електризованого поля планети.

Сягнувши верхньої критичної межі напруги, відбувається закономірний процес - процес вивільнення енергії, шляхом трансформації у більш складнішу форму: ЯСКРАВО СЛІПУЧЕ СВІТЛО, НАДВИСОЕ ТЕРМОВИДІЛЕННЯ, та КІНЕТИЧНУ, найвищу, найскладнішу енергію - ОБЕРТАННЯ навколо своєї осі.

Наша планета Земля ніколи не була напряму освітлена і обігріта Сонцем.

Земля освітлюється, обігрівається, та обертається навколо своєї осі виключно із власного однойменного електризованого потенціалу, котрий під дією сонячної гравітації (енергетичний каталізатор) вічно світиться. Це теж саме що ми робили в дитинстві коли лінзою припалювали цигарки.

Ось розгадка чому при сході і заході, на горизонті видимий кутовий діаметр Сонця змінюється по мірі обертання планети навколо своєї осі, рано і ввечері велике і червоне, а опівдні, коли Земля обертаючись навколо своєї осі підводить нас в зеніт фокуса, спрямованого на центр Сонця воно яскраво-сліпуче і на кілька порядків менше і надзвичайно жарке, тут неозброєним оком видно мудрість природи, і недбале ставлення людини до ключового елементу ВЛАСТИВОСТІ ОПТИЧНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ ЕЛЕКТРИЗОВАНОГО ПОЛЯ ПЛАНЕТИ або ж ОПТИЧНОГО ЕФЕКТУ ЗВОРОТНОЇ ДІЇ.

Ось іще одна нерозгадана таємниця яка тисячоліттями викликала суперечки серед астрономів, та духовенства і просто допитливих людей.

ПРИРОДА ПОХДЖЕННЯ ОБЕРТАННЯ ПЛАНЕТ СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ, та яка ж сила їх обертає навколо своєї осі?

Формула: ОБЕРТАННЯ ПЛАНЕТ СОНЯЧНОІ СИСТЕМИ НАВКОЛО СВОЄЇ ОСІ - ГРАВІТАЦІЙНОГО ПОХОДЖЕННЯ.

Сонячна гравітація в своїй основі рівномірно однаково впливає на все що знаходиться в зоні його впливу, і на планети теж. Наша планета Земля інтенсивно протидіє відштовхується. Опір гравітації - однойменний електризований потенціал, в ємності електризованого поля планети.

Щільність напруги, в електризованому полі відповідає силі протягування, але під дією сонячної гравітації півкуля, що обернута до Сонця, світиться - горить, виділяючи величезну кількість тепла. Щільність напруги в ємності електризованого поля різко падає і енергія трансформувалася, в складнішу форму СВІТЛО I ТЕПЛО, опір притяганню зменшився в рази.

Темна сторона планети активно протидіє притяганню ВІДШТОВХУЄТЬСЯ, планета з одного боку притягується, з іншого відштовхується ДВІ ПРОТИДІЮЧІ ЕНЕРГІЇ ТРАНСФОРМУВАЛИСЯ В ОДНУ КІНЕТИЧНУ ОБЕРТАННЯ!

ЧОРНОБИЛЬСЬКА КАТАСТРОФА, ЗАПРОГРОМОВАНА ПІД СТІНАМ СІРАКУЗ

Дві з половиною тисячі років хвилює кращі уми планети таємниця яку забрав із собою Архімед, що служив придворним математиком при королівському дворі.

Те що зробив Архімед під стінами Сиракуз з ворожим флотом римлян, не вдалося повторити найславетнішим полководцем за всю Історію людства: в найвідповідальніший момент військової операції, здійснюваної римлянами, ще на підступах до фортеці Сиракуз, один за одним почали спалахувати їхні кораблі. Пожежа на кораблях, паніка в рядах екіпажів довершили справу до логічного кінця - ворог був знищений.

На запитання короля, як Архімеду вдалося провести таку блискучу операцію, той з гідністю відповів: «дайте мені точку опори і я переверну планету».

Але чому Архімед не дав прямої відповіді королю відразу? Чому менш значимі за своєю сутністю одкровення він тріумфально виголошував, а про таку блискучу операцію промовчав? Чому уже крилате на той час ЕВРИКА не вигукнув?

Чому таємницю назавжди забрав із собою? Авторитет Архімеда не підлягає сумніву, але на жаль, всі дослідження від самого їх початку і по цей день пішли по невірному сліду. Результати проведених досліджень з цього приводу мають зовсім інший характер.

Архімед не готовий був дати об’єктивно аргументовані відповіді відразу після подій, що трапилися під стінами Сиракуз. Але щоб зберегти авторитет свого імені і виграти час, він змушений був злукавити, відволікти увагу володаря іншою думкою про точку опори.

Щоб сформулювати точну відповідь королю, потрібен був час...

Архімед тоді стояв на порозі геніального відкриття, і він це чудово розумів, і тільки безглузда загибель Архімеда не дозволила виконати обіцяне. Адже він дійсно повернув би людство з того шляху, куди воно зайшло у своєму розвитку. Не встиг!

У плани Архімеда не входило спалити флот римлян. Там було заплановано звичайну, доступну за виконанням на той час, військову хитрість, а саме - засліпити атакуючого ворога сонячними зайчиками.

Для цього, за наказом Архімеда, були відполіровані до дзеркального блиску мідні захисні щити. А щоб сонячне проміння не розсіювалося у просторі, то полірувався не випуклий бік щита, а внутрішній, що давало змогу сфокусувати сонячне проміння в одну точку.

в момент атаки римлян, на флагманський вітрильник було сфокусовано тисячі мідних, відполірованих морським піском щитів. Південне сонце, в одну мить зробило свою справу, вітрильник смолоскипом спалахнув, палаючі шатки просмоленої парусини літали в повітрі, іі падали на сусідні вітрильники підпалюючи їх... В ті далекі часи Архімед звернув увагу на те, що сонячне проміння, відбите відполірованою до дзеркального блиску мідною пластиною, на кілька порядків яскравіше від загального фону, і негайно відзначив для цього феномена область використання - оборона.

Генератором світла було звичайне, за нашими поняттями, дзеркало.

Це був подарунок долі, але скористатися ним так ніхто і не зміг. Архімеду залишилось вивести одну надзвичайно важливу, найважливішу, в його житті формулу – ЕЛЕКТРИЗОВАНИЙ ЗАРЯД ЕЛЕКТРОНІВ СФОКУСОВАНИЙ В ОДНУ ТОЧКУ ГОРИТЬ. ГОРІННЯ СУПРОВОДЖУЄТЬСЯ ЯСКРАВО-СЛІПУЧИМ СВІТІННЯМ ТА НАДЗВИЧАЙНО ВИСОКИМ ТЕРМОВИДІЛЕННЯМ.

Меч римського воїна поставив криваву крапку під знаком питання - в якій системі енергозабезпечення буде розвиватися людство на планеті Земля? При існуванні домінант, завдяки яким і сформувались певні рівні параметрів: напруги - гравітації - притягування та електризації - відштовхування, сформувалась біологічна, пульсуюча форма руху матерії - ЖИТТЯ.

Про це окрім Архімеда не здогадався ніхто!

Людство назавжди втратило свій останній шанс доступу до невичерпного джерела електризованого нейтрального, нульового знаку енергії та процвітаючи розвиваючись в гармонії з оточуючим довкіллям. Загибель Архімеда поклала перший камінь під основу Чорнобильської катастрофи.

Людина,безцінний діамант в короні її Величності природи, несвідомо опинилася в позиції протистояння самій природі, пішла по найменшому опору в своєму розвитку, і уже свідомо обрала надзвичайно жорсткий, агресивний до природи і для самої людини, варіант: ПОЛЯРИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕМІННОГО СТРУМУ.

Людина спочатку відкрила а потім і навчилася шляхом штучної поляризації, відбирати енергію із загального потенціалу електромагнітного поля планети.

Надмірний відбір енергії вже переступив верхню критичну межу. Наслідки такого грубого втручання, в баланс рівноваги протидіючих енергій як: гравітації - притягання та електризування - відштовхування, передбачити немає можливості. Вони катастрофічні для людей, винних і не винних, і для існування самої планети взагалі.

Тисячі надпотужних електростанцій, що несе на собі планета, мільйони генераторів різної техніки гострими мечами ріжуть навпіл електромагнітне поле, рвуть на окремі сегменти електризовану оболонку планети, залишаючи практично оголеними, незахищеними цілі континенти.

Планета активно захищається, відновлює баланс рівноваги протидіючих енергій: гравітації - притягання та електризації - відштовхування.

Через одне століття глобальної індустріалізації планети, природі Землі було нанесено більші збитки, ніж всі війни разом взяті за всю історію людства.

Надмірний відбір напруги з ємності електризованого поля планети шляхом штучної поляризації, уже призвів до незворотних наслідків - це глобальне потепління світового океану, танення полярних льодовиків.

Підняття рівня світового океану, що призведе до величезних затоплень на материках, і найголовніше, по мірі того як буде падати щільність напруги в ємності електризованого поля планети внаслідок відбору енергії, так же зменшується опір, протидія сонячні гравітації, а від так:

ШВИДКІСТЬ ОБЕРТАННЯ ПЛАНЕТИ НАВКОЛО СВОЄЇ ОСІ БУДЕ НАРОСТАТИ, біологічна форма руху матерії ЖИТТЯ сформувалося на основі двох протидіючих енергій - гравітації (притягання) та електризування (відштовхування), - вічно діючий процес гравітації частину своєї енергії делегував на свою підтримку - трансформування напруги в явище складнішої - електризованої форми, відштовхування, не фіксоване в просторі і часі.

Для того що би вирівняти, збалансувати, нейтралізувати протидію двох надпотужних енергій його Величність Творець поступив надзвичайно мудро ввів систему:

ПРОЦЕС ЯВИЩЕ ПРОЦЕС І щоразу Вищої складнішої форми трансформація двох протидіючих енергій, в кінетичну

ОБЕРТАННЯ НАВКОЛО СВОЕІ ОСІ.

НА ВІТРИЛАХ ПРОТИ ВІТРУ

Ще древні мореходи майстерно використовували схему «під вітрилами проти вітру», і успішно долали океанські простори і широти.

Вони візуально користувалися напрямком вітру і течій та показаннями компаса і приладів. В енергетичних потоках, які атакують планету із Космосу акумулюючись в ємності електромагнітного поля Землі, і трансформуються у більш складніші форми і види, процеси і явища, таємниці і загадки - визначити і сформулювати, без об’єктивно - аргументованих фактів надзвичайно складно. Все це глибоко закодовано природою і належить до нерозгаданих загадок з таблиці природних таємниць.

Понад століття людство користується поляризованою електричною енергією перемінного струму, а що таке електрика пояснити не може?

На планеті не знайшлося жодної людини хто міг би це зробити. І все ж таки відповідь є.

В природі існує два домінуючі види енергій які доповнюють одна одну:

ГРАВІТАЦІЯ вічний процес притягання, з властивістю орієнтації виключно на центр гравітуючої маси ФОКУСУВАННЯ, та ЕЛЕКТРИЗАЦІЯ нейтрального нульового знаку гравітованої матерії, явище - спалах пульсуючої протидії притяганню, відштовхування, розсівання, ділення, руйнування. Два види енергії притягання - відштовхування: гравітація - електризація - врівноважують протидіючи одна одні, стримують, збалансовують співвідношення існування (страхуючись від Великого вибуху) на мільярди років.

Тут чітко витримується закономірна система: ПРОЦЕС ЯВИЩЕ ПРОЦЕС. І будь - яке втручання в цю систему миттєво викликає протидію імунного захисту планети.

Людина випадково відкрила, а потім навчилася відбирати енергію шляхом штучної поляризації електризованого, нейтрального нульового знаку потенціалу з ємності електромагнітного поля планети. Не володіючи інформацією про походження і закони, що сформувалися мільйони років тому, в яких сформувалася планета, а потім і життя, людина проти своєї волі, грубо їх порушила, і платить за те дуже високу ціну - власне життя.

В природі Сонячної системи чітка закономірність послідовності розвитку, усіх форм руху матерії, в тім числі і біологічної - життя. Основою розвитку Сонячної системи є закон вічного енергозабезпечення: ПРОЦЕС ЯВИЩЕ ПРОЦЕС щоразу вищої, складнішої форми.

1 позиція ГРАВІТАЦІЯ притягання з властивістю фокусування на свій центр.

2 позиція складніша за першу ЯВИЩЕ електризування повна протидія пульсуючої форми будь-якому стиканню, відштовхується ділиться, розсівається, множиться.

3 позиція: Кінетична енергія — обертання навколо своєї осі врівноважує баланс співвідношення, нейтралізує вплив двох попередніх - першого процесу гравітації - притягання, і другого складнішого явища - електризування відштовхування, одночасно поповнюючи щільність напруги, в потенціалі електромагнітиного поля планети.

А що ж зробила людина?

Людина пішла проти протікаючих перших двох процесу і явища у зворотному напрямку.

Третя позиція кінетична енергія, або ж обертання навколо своєї осі, була об’єднана з другою - електризування і спрямована шляхом обертання електризованого елемента, на розділення, на окремі сегменти або частоту напругу гравітації. Порубана гравітована енергія, розділена на окремі частинки, не спроможна протистояти двом протидіючим об’єднаним енергіям - кінетичні та електризовані - ПОЛЯРИЗУЄТЬСЯ орієнтуючись на центр гравітуючої енергії.

Порубана на окремі дольки електризованою рамкою, щільність гравітуючої енергії яка представлена, в обмотках статора генератора, в замкнутому просторі, на деякий час нейтралізується, втрачає свою орієнтацію спрямовану до центру Землі поступаючись своєю напругою електризовані, та кінетичні енергії, два види проти одного, але в проміжку між ударами - частотою, встигають відновити пам'ять і врівноважити опір зафіксувавшись на одному з полюсів.

В природі не сформувалося жодної живої клітини на основі поляризованої електричної енергії перемінного струму, жодної. Не володіючи великим розумом як у людини брати наші менші не допустили жодної помилки. Їїм не загрожує енергетичний голод, Творець потурбувався про їхню безпеку і збереження виду, в ланцюгу послідовного розвитку.

Перелітні птахи долають тисячі км без дозаправки, морські мешканці пересікають океанські простори не спалюючи жодного грама, жодної краплини, так названого чорного золота (енергоносіїв).

Дослідивши все до найменшої дрібниці, будову, обтічність, аеронесучість, динаміку,розмах крил та м’язову систему і все таке інше людина так і не створила літаючий апарат з махаючим крилом, і програє по всіх параметрах, і в усьому птиці.

Людина не врахувала одного, найголовнішого ключового елементу в цій таємниці ВЛАСТИВІСТЬ - ВЛАСТИВІСТЬ електризуватися однойменним електризованим зарядом, під час руху в польоті. Конструкція планера птахи гарантує енергетичний запас на тисячі км польоту без будь - яких проблем.

Кожна окрема пір’їнка яким покрита птаха, а в цілому опахало, через найдрібніші свої ворсинки пропускають набігаючі струмені повітря яке є носієм електризованого заряду, рухаючись генерують його до критичної щільності, навколо птахи утворюється потужне електризоване поле однойменного електризованого заряду.

Два заряди відштовхуються один від одного, і птаха виштовхується, викидається із створеного нею ж електризованого поля, при цьому планер залишається в стабільному горизонтальному положенні.

Візуально складається враження що рухаються крила, а насправді все до навпаки, цикл повторюється, птаха під дією гравітації падає під кутом до поверхні Зелі орієнтуючись на її центр, рухаючись вперед, електризується однойменним зарядом створюючи електризоване поле навколо себе, виштовхується з нього вертикально і знову спускається з гірки - електризована енергія трансформувалася у складнішу форму - КІНЕТИЧНУ енергію рух.

За кожною окремою птахою залишається потужний електризований слід який подолати наступні птиці не під силу - великий енергетичний опір тому вони летять не слід у слід по накатані колії, а ключем, у кожного своя колія.

МУДРОСТІ ПРИРОДИ НЕМАЄ МЕЖІ І Творець суттєво обмежив допуск людини для її ж блага, за для продовження роду людського, до невичерпного джерела розсіяної інформації матерії Вищого розуму, і покарав вигнав з раю де знаходилося дерево пізнання добра і зла тільки за те, що Людина прикрила свою наготу.

На сьогоднішньому етапі розвитку людства є великий сумнів, що сформована десять тисяч років тому, людина, яка зберегла основні параметри - щільність напруги гравітації - притягання до центру Землі електризовану напругу відштовхування, атмосферний тиск, відповідно і артеріальний, температурний 36,6 розчин в якому проходила інкубація, частота скорочення серця, залишилося в тих межах в яких була створена людина без змін.

Сподіватися, що в існуючих параметрах, в даний час закодовані загадки і таємниці, у повній мірі  розкриті не будуть.

ВЕЛИКИЙ ВИБУХ

Закономірне явище у всесвіті - трансформування антиенергії у мінусі - Чорна діра у складнішу універсальну, збалансовану гармонійно врівноважену систему яка забезпечила на мільярди років, гарантованого розвитку Сонячної системи двома протидіючими енергіями - ГРАВІТАЦІЇ, притягання та ЕЛЕКТРИЗАЦІЇ відштовхуванні і запобігти від нового великого вибуху.

Саме відсутність протидіючого опору антиенергії Чорна діра, де матерія безслідно зникала, стиснута, в мільйони порядків щільніше за воду і призвело до ланцюгової реакції, розтрощених неймовірним тиском атомних ядер водню який домінував і тепер домінує, в матерії Всесвіту.

Вся напруга неймовірної потужності, стиснута антиенергією, в одну мить вивільнилася, все розліталося, гриміло, кипіло, топилося, з’єднувалося, розривалося, ділилося, гриміло і формувалося у абсолютно нову невідому, молоду систему,

Антиенергія Чорна діра - поглинання поступилася своїми повноваженнями - Гравітації, з повноваженнями не поглинання, а притягування, але з орієнтуванням виключно на центр гравітуючої маси, ФОКУСУЮЧИ гравітовану матерію.

Частину своєї енергії гравітація делегує - трансформує на своє обслуговування, за для збереження свого існування - протидію стримування ЯВИЩЕ електризованої напруги, не фіксоване у просторі і часі, електризована напруга, нульового нейтрального знаку, повна протилежність гравітації - відштовхується між собою - заряджені частинки, протидіє будь - якому притяганню, стисканню, відштовхується, ділиться, руйнується.

Збалансоване співвідношення двох протидіючих енергій гравітації, (притягання) та електризування (відштовхування) сформувалися у ємність електромагнітного поля, пульсуючого коливання, будь - яка найменша деформація щільності напруги  у ємності електромагнітного поля миттєво вирівнювалося електризуванням і відштовхуванням утворюючи при цьому пульсуючі хвилеподібні коливання - вічний пульсуючий рух. Народжена в неймовірних муках Сонячна система сформувалася по фракціях розміру маси, груп та супутникової системи кожної із планет, які виконують роль балансирів, співвідношення міжпланетних стосунків (дипломатичний корпус).

Одночасно сформувалася система розвитку - енергозабезпечення ЗАКОН ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГІЇ по схемі ПРОЦЕС - ЯВВИЩЕ - ПРОЦЕС де кожна порядкова, наступна ланка, вища і складніша за попередню, що її створила.

Ємність електромагнітного поля сформованої планети (візьмемо Землю) не безмежна наростаюча щільність напруги двох протидіючих енергій за всіма законами збереження енергії, трансформується після електризованого явища знову у вічний процес - КІНЕТИЧНУ ЕНЕРГІЮ – ОБЕРТАННЯ.

Сформувалася вісь навколо якої відцентровувалася, врівноважувалася збалансовувалася, фізична маса планети, та щільність напруги в ємності електомагнітного поля, двох протидіючих енергій.

Одночасно сформувалися всі системи для повноцінного незалежного енергозабезпечення кожної із планет із власного потенціалу, кінетична енергія - обертання навколо своєї осі, СВІТЛО ТЕПЛО, ЧАС.

У першому процесі гравітація було сказано про ВЛАСТИВІСТЬ орієнтувати - фокусувати гравітовану матерію виключно на центр гравітуючої маси, якою б вона великою не була, тут ключ до закодованих таємниць і загадок будови Сонячної системи.

Природа надійно закодувала свої таємниці і ревниво їх береже. Дорого платив той, хто посягнув на святая святих її Величності природи. Ціна таких спроб найвища - власне життя.

Одні йшли під грозовий розряд та середньовічні кострища, інші під чорнобильське ядерне проміння, але ніхто не зрікся своєї мети, навіть під загрозою піти в небуття.

А вдавалося вивести чітко обґрунтовану, об’єктивно доведену неспростовно аргументовану формулу (що називається влучити в «десятку») Із розсіяної Інформації матерії Вищого Розуму тільки одиницям.

На основі зібраного матеріалу сьогодні є можливість аргументовано довести наступне:

Модель світоустрою Сонячної системи - чітко збалансована закономірність послідовного розвитку, усе нових, складніших форм явищ та процесів.

Універсальний ланцюг самовдосконалення, де кожна наступна ланка на кілька порядків складніша за свою попередню, що її створила активно прогресує: множиться, ділиться по фракціях, трансформується через оптичну деформацію електромагнітного поля сфокусованого на центр Сонця - СВІТЛО ТЕПЛО та КІНЕТИЧНУ найскладнішу енергію ОБЕРТАННЯ навколо своєї осі.

Все що рухається в міжзоряному просторі у Всесвіті електризується нейтральним нульового знаку однойменним зарядом.

Все що обертається навколо своєї осі - ПОЛЯРИЗУЕТЬСЯ, поповнюючи щільність напруги енергетичного потенціалу в ємності електромагнітного поля.

НАПВИИЩИЙ ВЕРХОВНИЙ ПРЕДСТАВНИК НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ ВІД ВОДИ Е ЛЮДИНА РОЗУМНА.

Людина розумна представляє собою те що вона п’є.

Вода є життя, - загальні слова, якими не сказано абсолютно нічого.

ВОДА - ТВОРЕЦЬ УСЬОГО СУХОГО НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ.

ВОДА - ТВОРЕЦЬ СИСТЕМИ РОЗСІЯНОЇ ІНФОРМАЦІЇ МАТЕРІЇ ВИЩОГО РОЗУМУ.

ВОДА - ТВОРЕЦЬ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ - ІМУННОЇ СИСТЕМИ.

ВОДА - ТВОРЕЦЬ СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ.

ВОДА - ТВОРЕЦЬ БІОЛОГІЧНОЇ ФОРШ РУХУ МАТЕРІЇ - ЖИТТЯ, в умовах однополярного електризованого виміру

ВОДА - ТВОРЕЦЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ РОЗУМНОЇ.

ВОДА наділена унікальними ВЛАСТИВОСТЯМИ перетікання із одного фазового стану в інший не дотримуючись закономірного порядку: наприклад лід і сніг не розтаючи (вимерзають) набувають газоподібної форми, а потрапивши в атмосферу не конденсуються, не злипаються, не скраплюються до певного часу. На планеті не відомо жодної речовини яка перебуває одночасно в трьох фазових станах - РІДКОМУ ТВЕРДОМУ І ГАЗООБРАЗНОМУ в рівнозначних енергетичних полях.

ВОДА - ПРАБАТЬКІВСЬКА ЗОРЯНА РЕЧОВИНА ПОЗАЗЕМНОГО ПОХОДЖЕННЯ ПРИНЕСЕНА ІЗ ДАЛЬНЬОГО КОСМОСУ.

Святе письмо гласить: Творець усього сущого на планеті Земля представлений в трьох рівнозначних іпостасях: ОТЦЯ, СИНА І СВЯТОГО ДУХА з етичних міркувань коментувати не стану.

Вода інтенсивно приймає інформацію, якою б вона не була - позитивна чи негативна, і пам’ятає її, акумулює, а потім віддає тому хто її делегував.

Приймаючи позитивну Інформацію всіма органами (відчуття) Людина Розумна яка складається на 80 % з води стає проти своєї волі доброю до всього, що її оточує.

ОКЕАН.

Середовище таємниць і загадок, де енергія виражається доскональністю ідеальних форм і рухів, а рухи на порядок складніші форми й енергії, де розсіяна інформація матерії Вищого розуму акумулюється, в надскладні схеми та системи, захищені імунітетом недоторканості - закодований банк недоступності.

Океан - прабатько біологічної форми руху матерії на Землі - Життя. Океан - освітлює і обігріває, годує і поїть людину. Інформує і навчає, а так же і карає якщо людина переступає через межу дозволеного законом. З різних джерел інформації відомо: Людина розумна знайшлася понад десять тис. років тому.

Але процес еволюції - інкубації тривав понад десять млн. років, в надзвичайно тяжких і болісних тривалих муках. Десять тис років для розвитку людини, в космічних мірках це дитячий вік, можна припустити підлітковий перехідний, тому людина і допускає проти своєї волі надзвичайно великі і тяжкі помилки, глобального масштабу, від яких потерпають не тільки люди, а вся планета.

В наслідок не контрольованого відбору електризованої енергії з потенціалу електромагнітного поля планети, шляхом штучної поляризації, на планеті почався процес потепління, за процесом потепління почався знову процес розтавання полярних льодовиків. За процесом розставання знову процес підвищення середнього рівня океану.

Є велика загроза прискорення обертання планети навколо своєї осі, та зміни своєї полярності.

В енергетичному секторі планети людиною зруйновано баланс послідовності ПРОЦЕС – ЯВИЩЕ - ПРОЦЕС в природному середовищі, це застереження від катаклізмів з катастрофічними на слідками.

Кілька протікаючих процесів одночасно, в різних зонах планети - потенціальна напруга кінетичної енергії, яка сягнувши верхньої критичної межі трансформується в явище, викидання, звільнення від напруги. Кінетичну енергію - катаклізми з катастрофічними наслідками, незалежно в які зоні вони відбувалися (протікаючі процеси).

Океан - закодований банк таємниць і загадок, щедро демонструє свій надпотужний потенціал енергій різних типів та комбінованих схем і систем, починаючи від синдрому бермудських таємниць до найжахливіших природних явищ цунамі.

Океан сам по собі не здатний викидати таку щільність енергії - кінетична, електрична, світлова, звукова, термічна, біологічна та багато супутньої, невідомої.

Океан не безмежний, у нього є своя ємність, свої можливості, свій потенціал.

Під дією зовнішнього фактора сонячної гравітації та планет сусідів наших - це генератор невичерпного джерела енергій, явищ та процесів, завдяки яким і виникла існуюча схема життя на Землі.

Рівень електризованої напруги, в ємності басейну Світового океану, відповідає швидкості, потужності, інтенсивності, масштабу, часу,формі руху матерії (води) в стихійному природному явищі чи в’яло – протікаючому процесі.

І найголовніше - місце розташування гравітованої маси, співвідношення до гравітуючої.

Пік Сонячної активності, в усіх її проявах, надпотужна щільність гравітуючої енергії спрямована в зону дії, в яку входить Земля, захист планети її електризований потенціал, висвітився, вигорів, щільність енергії протидії Сонячному притяганню, катастрофічно низька.

Спочатку падає атмосферний тиск, це відчувають метеозалежні люди, в них підскакує артеріальний тиск, і брати наші менші вони ведуть себе неадекватно.

Не захищена планета протидіє, але сили надто не рівні.

Сфокусоване електромагнітне поле на центр гравітуючої маси практично ніякого опору не створює, настала черга атмосфери, вслід за атмосферою потягнувся океан, від прибережної зони відійшла вода.

Тисячі куб км води опинилися в стані невагомості, а тим часом різко впав тиск на дно в басейні океану. Склалися надзвичайно сприятливі умови для вивільнення внутріпланетної напруги у формі кінетичної енергії, що миттєво і відбулося - потужний землетрус.

Землетрус в епіцентрі водяного конуса спрямованого на Сонце зруйнував під корінь основу, мільйони тон води падаючи з висоти сотні метрів потрапили, під дію планетної гравітації.

Гідроудар миттєво прийняв форму кінетичної енергії відхилив планету від її осі обертання, а водяний вал - ЦУНАМІ помчався по найменшому опору назустріч обертаючись планеті, що несла на собі атомну електростанцію практично притягуючи, в зону штучної поляризації високоелектризовану матерію ( воду).

Ця робота була завершена осінню 2010 року, а через три місяці відбулося до найменшої дрібниці.

Одна третя світових запасів води знаходиться в твердому та газообразному стані в атмосфері - мільйони тон. Будь - яка спостережлива людина знає що під час грози, після грозового розряду миттєво небо розверзлося ллє як з відра, і все це супроводжується шквальними поривами вітру, а через деякий час все вирівнюється, стабілізується до повторного електричного розряду.

Небесна електрика

Для того щоби пробити електричним розрядом один сантиметр повітря, напруга електророзряду повинна складати в межах сто тис вольт. Грозовий розряд в природі вимірюється тисячами метрів на кілька гілок.

Можна тільки припустити яка сила електричної енергії знаходиться в обороті матінки ПРИРОДИ, а для людини вона практично недоступна. Хоча це все далеко не так: електричний розряд - блискавку можна силою волі людини викликати і скерувати в назначене зарані місце. Силою волі людини можливо розвести хмари, і знову таки ж ці елементи, і загадки абсолютно не досліджені.

Без будь - яких досліджень людина обрала найскладнішу, найдорожчу, і найнебезпечнішу колгоспно-чорнобильську систему поляризованого електрозабезпечення.

Як що порівняти матеріальні затрати на генерування одного Кв електричної енергії постійного струму Природи то вони дорівнюють нулю, просто її кількість рівняється атмосфері, або ж океану. Невичерпне джерело.

Матеріальні затрати людини у тисячі разів перевершують ту вартість одного Кв здобутого шляхом штучної поляризації електричної енергії перемінного струму.

В Природі всі без виключення, процеси і явища протікають по одному закону - ЗАКОНУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГІЇ, в системі ПРОЦЕС - ЯВИЩЕ – ПРОЦЕС.

Під дією Сонячної гравітації планета обертається навколо своєї осі, рухаючись електризується однойменним електризованим зарядом, електризується і світовий океан, а коли щільність напруги сягне вищої критичної межі, в басейні океану відбудеться закономірний процес - процес викидання, звільнення від напруги океан штормить, в атмосферу викидається мільйони тон високоелектризованої води.

Перенесення і утримування, в атмосфері такої кількості високо електризованої води залежить від щільності напруги в ємності електромагнітного поля планети, як тільки щільність напруги стане нижчою від рівня планетної гравітації (притягання) миттєво починається процес злипання - скраплення, або ж конденсація води.

Потужні потоки електризованої матерії (вода) долаючи величезний опір, протидію однойменної напруги (два однойменні заряди відштовхуються один від одного) стрімко несуться до Землі, але не вертикально до поверхні, а під кутом орієнтуючись до центру Землі (властивість орієнтувати гравітовану матерію на центр гравітуючої маси) кожна окрема кулька конденсованої води несе заряд яким стримує її рух, починає обертатися навколо своєї осі, вона просто котиться з гірки.

Обертання навколо своєї осі - КІНЕТИЧНА енергія, енергія ГРАВІТАЦІЇ притягання (два види проти одного) нейтралізують протидію ЯВИЩА електризованого опору, генерують електричну енергію постійного струму. Океан природний генератор електризованої енергії на Землі.

Після того як сформувалася планета, материки, басейн океану, атмосфера, відносно стабільне співвідношення двох протидіючих енергій, гравітації та електризування, стійко збалансоване послідовне черговість світла й тіні, температурні перепади нагрівання та охолодження, звуку й тиші, а в кошику Природи весь необхідній асортимент для приготування шедевру номер один.

ЖИТТЯ.

БІОЛОГІЧНА ФОРМА РУХУ МATEPIЇ утворилося на основі трьох видів енергії, які доповнюють одна одну, в біопроекті життя.

1. Гравітація - вічний процес земного тяжіння, з властивістю орієнтувати гравітовану матерію на центр гравітуючої маси - Землю.

2. Електризації - електризований спалах, в явищі протидії гравітації, відштовхується, в усі сторони, розсівається, нейтралізує процес тяжіння, відновлює баланс рівноваги протидіючих енергій - ГРАВІТАЦІЇ та ЕЛЕКТРИЗАЦІЇ і трансформується в ВІЧНИЙ ПУЛЬСУЮЧИЙ РУХ КОЛИВАНЬ, від так у кінетичну енергію - (деформація електромагнітного поля).

3. КІНЕТИЧНА енергія РУХ - ОБЕРТАННЯ НАВКОЛО СВОЕІ ОСІ.

Нейтралізує, в процесі обертання, явище електризування (відштовхування) та процес (притягання).

Розглянуто енергетичний блок біопроекту життя.

Мільйони років затратила природа на формування проекту життя, але як це все відбувалося створено безліч теорій та гіпотез і кожний автор стверджував що саме його теорія має право на життя.

Необґрунтовані теорії, що приймалися під авторитет автора, затримували розвиток людства на той період часу, скільки нею користувалося людство. Наприклад "Геоцентрична теорія Птолемея", в які він доводив наступне: Земля знаходиться в центрі Всесвіту, а всі планети і Сонце обертаються навколо Землі - Сонце зійшло посвітило погріло і знову зайшло.

Через півтори тис років М. Копернік блискуче спростував цю теорію, а Галілей підтвердив ризикуючи своїм життям (його кинули в кам’яний мішок де він повністю осліп, а згодом і помер), сьогодні за них навіть ніхто не згадує.

Теорія Птолемея безсмертна, навіть з’явилася «страна восходящего Солнца».

Життя на землі утворилося не в один момент як це де – хто вважає.

Процес еволюції протікав мільйони років і перед найнижчою живою ланкою була ще одна.

Не стійка, летюча, плаваюча платформа нейтрального положення де формувалася біоматерія БІОТА, матеріал з якого проростав або ж прокльовувався, майбутній живий організм, без певних ознак виду, статі і фази.

Основа на які формувалася Біота: ВІЧНИЙ ПРОЦЕС ГРАВІТАЦІЙНО - ЕЛЕКТРИЗОВАНИХ ПУЛЬСУЮЧИХ ХВИЛЕПОДІБНИХ КОЛИВАНЬ.

Первоначально все відбувалося у воді, принесена із дальнього Космосу прабатьківська зоряна речовина, взяла на себе домінуючу роль у формуванні планети - повне, автономне енергозабезпечення із власного електризованого потенціалу, освітлення та обігрівання плавний фазовий перехід з одного стану в інший без екстремальних стресів, збалансувати рівень напруги між двома протидіючими енергіями гравітації та електризації (електризовану напругу генерує океан, а переносить, в газоподібному стані вода).

Відцентрувати вісь обертання планети навколо своєї осі, тим самим зберегти стабільний клімат на планеті. Одну третю своїх запасів води було виділено на систему повноцінного забезпечення життєдіяльності планетної природи та в цілому ЖИТТЯ.

Океан - середовище таємниць і загадок, де енергія виражається доскональністю ідеальних форм і рухів, а рухи на порядок складніші форми й енергії, де розсіяна інформація матерії Вищого розуму акумулюється в надскладні схеми та системи, захищені імунітетом недоторканості - закодований банк недоступності.

Перенесена із дальнього Космосу вода, принесла із собою все необхідне у розчиненому стані, хімічні елементи та їх складові, порядок послідовності, закон збереження енергії, схеми і системи і найголовніше пам'ять - розсіяну інформацію матерії Вищого розуму.

В розігрітій воді відбувається закономірний процес – процес КОНВЕКТАЦІЇ - тепла вода піднімається до поверхні віддавши тепло в атмосферу охолоджується опускається вниз, здійснивши кругообіг.

Одночасно з водою рухаються всі хімічні елементи та їх складові, які між собою рухаючись вступають в сполуки входять в стан реакції виділяють тепло, розпадаються на нейтральні компоненти. Чудовий будівельний матеріал (безвідходне виробництво).

Саме ці компоненти сформувалися у сферичну капсулу всередині якої опинилися вода, однойменно заряджені електрони які відштовхуються один від одного утворюють рух хаотичних коливань, електризуються виділяючи величезну щільність тепла , молекули водню, кисню, вуглекислого газу.

Всередині сферичної капсули утворилася  напруга електризованого - термічного характеру що загрожувало при нагріванні руйнуванням вибухом, але капсула рухалася, при падінні оберталася навколо своєї осі, обростала ззовні відпрацьованими компонентами.

Ззовні на капсулу впливали сили тяжіння, всередині сили протидії відштовхування між цими пульсуючими ударами молекули водню, кисню та вуглекислого газу сформували амортизатор, пульсуючу прокладку - діафрагму – створивши нейтральну зону, в які відбувалися процеси Інкубації.

По мірі того як випаровувалася вода створювалися унікальні умови:

- розігрітий теплий розчин переповнений розчиненими у воді хімічними елементами, солями, кислотами, газами, мінералами та всім необхідним для створення проміжної - між живим і неживим перехідної ланки.

Подальша еволюція - модернізація діафрагми відбуватиметься у надзвичайно широкому діапазоні ще не зовсім жива але і не завмерша біоматерія.

Потрапивши в обласкане благодаттю Господньою сприятливе середовище не зовсім розвинута біота стрімко активізується розвивається і через мільйон років проросте прекрасною трояндою, гвоздикою чи тюльпаном.

За цей час еволюції діафрагма уже не відповідала часу і розвитку життя на планеті, відбулася природна модернізація в складнішу форму МЕМБРАНУ, яка зберегла всі функції своєї попередниці діафрагми, але мембрана здібна була пульсувати самостійно у більш жорсткіших умовах, як у воді, так і за її межами на суші. Де був перший пульсуючий елемент живої клітини.

Ласкаве Сонце, помірно - лагідний клімат, м’який і плавний перехід до зміни температур, збалансована напруга в ємності електромагнітного поля та атмосферного тиску. Повна гармонія співвідношення послідовності розвитку самовдосконалення енергій гравітації (притягування) та електризації (відштовхування).

Благодатний вплив кінетичної енергії (обертання навколо своєї осі) призвели до модернізації, мембрани в пульсуюче СЕРЦЕ ЛЮДИНИ.

Там де інкубація безіменної біоти протікала в благодатних умовах вона проклювалася, в повній гармонії ідеалу з прекрасним.

Там інкубація протікала в екстремальних умовах, замість одного мільйона р. мільярд, замість світла і тепла, темрява і холод, жорстокі перепади температур і атмосферного тиску – відповідно до цих умов формувалося життя з уродливими формами та агресивною поведінкою.