П’ятий центр обслуговування споживачів на базі житлово-експлуатаційної контори відкрито у віддаленому мікрорайоні Вінниці. Працюватиме він за принципом «Прозорого офісу».
Його послугами користуватимуться майже тридцять тисяч мешканців. Вони матимуть змогу швидко та у комфортних умовах отримувати довідки, а також консультації працівників житлово-експлуатаційної контори, департаменту житлового господарства, дільничного інспектора, фахівців підприємств електро-, тепло-, водопостачання тощо. У приміщенні, що належить громаді, за рахунок міського бюджету профінансовано ремонтні роботи, виділено кошти на придбання меблів та сучасної оргтехніки.
— Тепер мешканцям мікрорайону не потрібно буде їхати в інший кінець міста, щоб отримати довідку, — каже в. о. міського голови, секретар міської ради Сергій Моргунов. — Тут також проводитимуть прийом громадян депутати міської ради від цього виборчого округу.
За словами секретаря міськради, центри обслуговування споживачів на базі ЖЕКів почали створювати у Вінниці 2012 року. Такі структури поліпшують умови організації прийому громадян, діють за принципом Центрів адміністративних та соціальних послуг «Прозорий офіс». Уже налічується п’ять таких «прозорих ЖЕКів».
Вінниця.