Випробування у тестовому режимі другого за рахунком трамваю власного виробництва розпочали у комунальному підприємстві "Вінницька транспортна компанія".
На знімку:
такі трамваї виготовляють
на виробничій базі комунального підприємства
"Вінницька транспортна компанія"
Машину створено фахівцями і робітниками на виробничій базі трамвайного депо. Ходова частина -- із знятого з експлуатації вагона чеського трамваю КТ-4. Дизайн розробили фахівці підприємства. "У нового трамваю більше зручностей для пасажирів завдяки вставці з низькою підлогою, -- розповів директор комунального підприємства "Вінницька транспортна компанія" Микола ФОРМАНЮК. -- Низька підлога -- це європейська практика. Це комфорт насамперед для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, тих, які пересуваються на візках, хто їде з дитячими колясками, та й людям старшого віку простіше заходити в такий вагон".
Пан Форманюк уточнив, що технологію виготовлення вагонів із низькою підлогою фахівці підприємства вивчали у Чехії та Німеччині. Ще одна особливість нового вагона -- він довший на десять метрів за свого попередника, розрахований на одночасне перевезення 260 пасажирів.
Новинку оглянув міський голова Вінниці Сергій МОРГУНОВ. Під час спілкування з фахівцями і робітниками вони запевнили, що гарантують пробіг без капітального ремонту впродовж десяти років. Це пояснюється застосуванням якісних, стійких в експлуатації матеріалів, новітніх технологічних вузлів й агрегатів, більшість із яких іноземного виробництва.
Керівник міста подякував колективу за новинку, якою здивували колег з інших міст. У жодному з них, за словами пана Моргунова, на виробничій базі депо не виготовляють трамваї.
Серія нових вагонів з сучасним дизайном, які планують виготовляти й надалі, отримала назву Vin Way (Вінницький шлях). Її запропонували вінничани під час конкурсу, оголошеного торік міською владою. Після завершення випробування другий вагон названої серії вийде на маршрут, де вже працює його попередник.
Віктор СКРИПНИК.
Фото надано автором.
Вінниця.