На Кременчуцькому автозаводі почали використовувати нові матеріали, які дають змогу застосовувати у процесі фарбування атмосферне сушіння. Це істотно скорочує витрати на енергоносії — газ та електрику.
Йдеться про заміну епоксидного ґрунту на акриловий. Останній передбачає висушування покритих ним перед фарбуванням вузлів і деталей автомобілів за температури плюс 20 градусів. А ґрунт, який використовували тут раніше, сушили за температури 135 градусів, спалюючи чималі кошти.
Водночас без антикорозійного ґрунтування не обійтися. За умов, коли згадана «хімія» коштує майже однаково, фахівці підрахували: нова технологія заощадить для підприємства 600 тисяч гривень на рік, а фарбування одного автомобіля коштуватиме на півтисячі гривень дешевше.
Не менш важливо й те, що здешевлення технології не погіршує якості лакофарбового покриття кременчуцьких великоваговиків. Це підтвердили результати лабораторних і виробничих випробувань, які влаштовували заздалегідь. Утілюючи в життя програму з енергозбереження, фахівці підприємства продовжують пошук шляхів зниження собівартості продукції та підвищення її якості.
Полтавська область.
26
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо актуалізації та удосконалення деяких положень 61
-
2«Недоспівана пісня»: на честь Василя Сліпака у Львівському історичному музеї відкрили виставковий проєкт 58
-
3Прийняли закон щодо пенсійного забезпечення окремих осіб із числа учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України 57
-
4Запоріжжя: моя школа – моя фортеця 56
-
5Міжнародний день солідарності людей 56