За результатами перевірки на відкритість та доступність місцевої влади у роботі з громадянами Вінницька облрада та облдержадміністрація визнані кращими порівняно з іншими регіонами держави. Такого висновку дійшли громадські активісти після реалізації проекту «Омбудсмен плюс».
Як повідомила регіональний представник проекту у Вінниці Юлія Грига, моніторинг здійснювали у чотири етапи — перевіряли процедуру можливості доступу громадян до участі у зібраннях, умови й терміни отримання інформації, оприлюднення рішень органів влади на сайтах і строки відповідей на запити. За сукупною оцінкою результатів, Вінницька облрада й ОДА набрали найбільшу кількість балів. Натомість Вінницька міськрада увійшла до п’ятірки органів влади, що опинилися у кінці рейтингу. Зокрема, члени моніторингової групи жодного разу не змогли потрапити на колегіальні зібрання ради. Її представник Владислав Телень пояснив: доступ громадян до участі у засіданнях обмежений у зв’язку з тим, що зала не розрахована на велику кількість людей. За його словами, запросити можна не більше десяти активістів.
Серед недоліків, виявлених у міськраді, координатор проекту назвала хаотичне розміщення на сайті документів. Юлія Грига стверджує, що їх подано без номерів та дат. Це не тільки ускладнює пошук, а і не дає можливості робити конкретні посилання на такі документи. Хоча комп’ютерною технікою міськрада забезпечена належним чином. Владислав Телень пояснив, що міськрада приймає багато рішень, тому їх не встигають опрацювати і вчасно виставити на сайт. У висновках проекту зазначено не тільки недоліки. У них містяться пропозиції щодо їх усунення, а також поради, як зробити спілкування влади з громадянами більш ефективним.
Вінницька область.
Політика
200
200
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
123 листопада вшановуємо пам’ять мільйонів українців, які стали жертвами Голодоморів 1921-1923, 1932-1933 та 1946-1947 років 123
-
2Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору і штучних голодів 85
-
3Щодо цифровізації виконавчого провадження 71
-
4Обговорили уточнення вимог до фахівців, які мають право здійснювати тренерську діяльність 71
-
5Щодо особливостей складання кваліфікаційного іспиту 68