Урядовий контактний центр презентував єдиний скорочений телефонний номер для звернення громадян на «гарячу лінію». Додзвонитися до фахівця, який допоможе правильно оформити заявку для вирішення якоїсь конкретної проблеми, тепер можна із будь-якої точки країни, набравши безплатний номер 1545.
Починаючи із 2009 року громадяни могли звертатися зі своїми питаннями на багатоканальний номер. Торік, наприклад, ним скористалися мільйон 747 тисяч наших співвітчизників. Тільки за шість місяців цього року таких звернень зафіксували 850 тисяч. За неповних сім років роботи послугами «гарячої лінії» скористалися майже 5,5 мільйона осіб. І майже весь цей час стояло питання про запровадження короткого номера. Його, кажуть в урядовому контактному центрі, легше запам’ятати, аніж номер із кодом. Однак непросто було вирішити технічні питання, пов’язані з тим, що скорочений номер мав стати єдиним для всіх операторів зв’язку. Для цього торік провели низку переговорів із Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ). І нарешті отримали можливість виділення ключовим оператором телекомунікацій скороченого чотири-значного номера на безоплатній основі виключно для потреб та інтересів контактного центру. Відповідне рішення прийняли у березні цього року, а вже в квітні скорочений номер 1545 НКРЗІ виділила мобільним операторам.
Тоді контактний центр відвідав і Прем’єр-міністр Володимир Гройсман. Відзначивши його важливу роль для забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, прем’єр звернувся до ПАТ «Укртелеком» з пропозицією прискорити освоєння скороченого номера.
«Реформа публічної адміністрації є пріоритетом діяльності нового уряду», — зазначив під час презентації скороченого номера директор департаменту інформації та комунікації з громадськістю секретаріату Кабінету Міністрів, прес-секретар Прем’єр-міністра Дмитро Столярчук.
Як зауважив під час прес-конференції директор урядового контактного центру Валерій Плохій, по допомогу до фахівців звертаються всі категорії громадян. Хоча більшість із них — літні люди. Фахівці контактного центру допомагають сформулювати суть проблеми, з якою звертаються співвітчизники. Велику роль у цьому відіграє самовідданість колективу, третина якого працює із 2009 року. У центрі іноді надають навіть психологічну допомогу. Окрім того, фахівці центру мають можливість відстежувати подальшу долю звернень — контролювати, чи вчасно їх розглянули. Таку статистичну інформацію про виконавчу дисципліну передають до секретаріату Кабінету Міністрів та органів виконавчої влади.