Відтепер понад 110 тисяч побутових споживачів газу Рівного і Рівненського району зможуть у новому Центрі обслуговування клієнтів не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції: від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Це новосілля стало черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини.

 

У клієнтській зоні працюють сімнадцять комунікабельних менеджерів, які володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню. Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дає змогу оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують щодо наявності та номера місця вільного фахівця.

 

Вікторія ЛЕВЧУК,
фахівець із зв'язків з громадськістю та ЗМІ
"Рівнегазу".

 

Рівненська область.

 

Голос України