Відтепер понад 110 тисяч побутових споживачів газу Рівного і Рівненського району зможуть в одному місці — у новому Центрі обслуговування клієнтів — не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції: від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Це черговий етап реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини.


У клієнтській зоні працюють сімнадцять комунікабельних менеджерів, які володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань з газопостачання. Однією з новинок центру стала автоматизована електронна черга, яка дає змогу оптимально розподілити клієнтські потоки.


Вікторія ЛЕВЧУК, фахівець із зв’язків з громадськістю та ЗМІ «Рівнегазу».


Рівненська область.