Дрібниця, а приємно!


«Шановна редакціє, — написала до «Голосу України» давня передплатниця газети із села Мельники Чигиринського району на Черкащині Євдокія Давидівна Безбородова. — Допоможіть! Хоч скільки покладу на мобільний рахунок грошей — чи 50, чи 100 гривень — ніби ні з ким не розмовляла, тижня не минає, а все — як корова язиком злизала. Передостаннього разу, — бідкається пані Євдокія, — пішла на пошту, заплатила півсотні, поки додому дійшла, завважте, ні з ким не розмовляла — дивлюся, а десятки вже немає...»


Заблокувала жінка телефон, поїхала до найближчої контори оператора стільникового зв’язку «Водафон» — ПрАТ «МТС Україна» в Чигирині. Там подивилися і сказали, що нічим допомогти не зможуть, слід, мовляв, звертатися... до ремонтної майстерні (?). Нічого скаржниця з того не зрозуміла, так само, як і ми, але ризикнула таки і поклала ще 50 гривень на свій мобільний рахунок.


Неважко здогадатися: поки доїхала додому, втратила 23 гривні! А це, як безапеляційно пояснив представник оператора, зняли за Інтернет! Хоча жінка ні про який Інтернет — ні сном, ні духом! А далі, пише стривожена пані, і місяця не минуло, як зняли ще 26 гривень з копійками. Це за дві розмови двохвилинні з братом та одну — теж двохвилинну — з кумою!


Тут терпець у жінки й увірвався. Вирішила вона поділитися своєю бідою з редакцією і, не відкладаючи надовго, написала листа, де оповіла все як є! А ще висловила припущення, а можливо, і тверде своє переконання, що крадуть, мовляв, і нічого не бояться: ні Бога, ні Сатани!..


Ми не стали сперечатися з пані Євдокією і переконувати її у протилежному, а, як і годиться, переадресували листа скривдженої жінки винуватцю, як вона стверджує, її бід — операторові стільникового зв’язку «Водафон» — ПрАТ «МТС Україна».


За два тижні отримали відповідь. Процитуємо: «...відповідь абоненту була надана в телефонному режимі. Під час розмови вирішено всі питання та за згодою абонента... безкоштовно змінено тариф на більш новий та вигідний для спілкування... всередині мережі...».


А ще начальник відділу з роботи з письмовими зверненнями ПрАТ «МТС Україна» Ю. Несвєдов висловив сподівання, що «наші дії сприятимуть врегулюванню ситуації, що склалася...».


Тут можна було б поставити крапку і спочити на лаврах, адже добро перемогло зло. Дрібниця, а приємно! Та хотілося б спитати, а що, важко було допомогти жінці, котра, можливо, останні копійки кладе на рахунок задля можливості бути на зв’язку з ріднею замість того, щоб відправляти її кудись і вигадувати якісь небилиці про ремонт, щоб тільки не набридала?


Тепер, звісно, важко щось довести і знайти винних, але, за нашими спостереженнями, нерідко трапляється, коли працівники мобільних операторів зв’язку просто не хочуть, чи не вміють (?), перейматися проблемою клієнта і запропонувати найоптимальніший варіант: тариф—ціна. Тобто тариф — сприятливий, ціна — мінімальна... Хоча, віддамо належне, бувають і приємні несподіванки! Особливо після втручання газети.

 

P.S. Матеріал уже був готовий до друку, як надійшов ще один лист від Євдокії Давидівни. Не можемо його не процитувати: «Ви мені дуже допомогли! Дякую! Важко передати, скільки грошей я витратила! Спасибі, що ви 
у нас є!».