«Люди хочуть і готові працювати. Натомість влада, заборгувавши підприємству понад мільярд гривень, платить мільярди доларів за електроенергію та вугілля з Росії, позбавляючи українців роботи і зарплати», — про це казав народний депутат України Олег Ляшко (на знімку) під час перебування в Енергодарі та Запоріжжі. 

В місті енергетиків лідер Радикальної партії зустрівся із працівниками Запорізької теплової електростанції.

Під час перебування вже в обласному центрі Олег Ляшко ознайомився з будівництвом запорізьких мостових переходів. Свої враження він висловив у Фейсбуці. Зокрема, зачіпаючи винуватців довгобуду (нагадаємо, що будівництво топчеться на місці вже понад 12 років, а мостів у їх класичному розумінні так і немає), радикал зауважив: «Очільників міст та облдержадміністрацій тут змінилось більше, ніж прольотів у новому мосту. Якби кожен із них побудував хоча б один, запоріжці уже мали б зручну транспортну розв’язку».

Із цього приводу дозволимо собі невелике уточнення. 16 керівників області за останніх 25 років (до того ж уже четвертий — з березня 2014 року) — це й справді багатенько навіть для Запоріжжя... Щодо будівництва, то воно із самого початку планувалося як стратегічна державна будова. Щоправда, в період з 2004-го по 2011 рік замовником виступало Управління капітального будівництва Запорізької міськради. І не більше того. Коли ж уряду в особі М. Азарова набридли вимоги грошей на будівництво, мости в міста (і відповідно в області) взагалі забрали, зробивши замовником «Укравтодор».

Додамо, що лише поточного року почалося солідарне фінансування будівництва мостів. Свої 20 і 10 мільйонів відповідно міський та обласний бюджети виділили негайно — ще на початку літа, коли з’явилася така ініціатива уряду. Щодо інших коштів — уже із держбюджету — 222 мільйонів гривень, то вони почали надходити з 27 вересня нинішнього року. Відповідно лише з цього дня почалися роботи на одному з мостів, який єднає острів Хортицю і Правий берег.

Запоріжжя.