Незвичні види послуг запровадили у «Прозорому офісі» Вінницької міськради — реєстрація або зняття з реєстрації автомобіля, укладання договорів купівлі-продажу транспортних засобів, складання іспитів та отримання посвідчення водія.


Як пояснив міський голова Сергій Моргунов, це стало можливим завдяки співпраці влади та Регіонального сервісного центру Національної поліції у Вінницькій області. Така установа, створена на базі Центру надання адмінпослуг міськради, поки що єдина в державі. «Відомо, що у перспективі ці функції буде передано органам місцевого самоврядування на місця, — зазначив Сергій Моргунов. — Ми вже їх виконуємо. Щоправда, тільки в одному з трьох «Прозорих офісів», який розташовано у Старому місті».


Влада забезпечила нову структуру необхідними технічними засобами, облаштовано клас для складання іспитів, на території обладнано майданчики для проведення експертиз транспортних засобів. Середній час реєстрації машин становить 20—40 хвилин. Зняти автомобіль з реєстрації можна швидше — протягом 10—15. Тут не тільки укладають договори купівлі-продажу транспортних засобів, а й одразу їх реєструють. Створено умови для мінімізації корупційних виявів. Усі процедури відбуваються через електронну чергу, яка повністю виключає вплив людського фактора. Разом із працівниками сервісного центру працюють фахівці «Прозорого офісу». Перші два тижні робота здійснювалась у тестовому режимі. Протягом цього часу зареєстровано 264 автомобілі, укладено 129 договорів купівлі-продажу транспортних засобів та видано 59 посвідчень водія після складання іспитів.


Вінниця.