Якби Комунальному підприємству «Міжнародний аеропорт «Рівне», що пережило нелегкі економічні часи, списали чи реструктуризували 12,5 мільйона гривень боргу перед Пенсійним фондом та податковою, колективу було б легше працювати над його відродженням.


Про це просила Кабінет Міністрів України в офіційному листі Рівненська ОДА. Серед аргументів: аеропорт використовується для забезпечення потреб АТО, оскільки на території області дислокується оперативне командування «Захід» Збройних Сил України; він включений до Державної ці-льової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабміну від 24 лютого 2016 року № 126. Однак, схоже, це не переконало високопосадовців, бо під час зустрічі депутатів Рівненської обласної ради і директора аеропорту Ігоря Насинюка з міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном він дав зрозуміти, що уряд списувати борг підприємства не збирається.


Тож колективу аеропорту слід розраховувати на себе та підтримку обласної влади. Він і презентував цими днями Антикризовий план, розроблений на виконання доручення обласної влади, серед основних пунктів якого Ігор Насинюк назвав невідкладне проведення ремонтних робіт злітно-посадкової смуги, оновлення застарілої матеріально-технічної бази і розблокування заарештованих рахунків, погашення боргів. Рівненська обласна рада вже виділила 150 тисяч гривень на виготовлення проектно-кошторисної документації ремонту руліжної доріжки, що в подальшому дасть змогу збільшити обсяги польотів та обслуговувати повітряні судна різних типів, у тому числі Боїнги.


Під час презентації Антикризового плану було оприлюднено дані Мінінфраструктури, згідно з якими кількість пасажирів рівненського аеропорту за нинішній рік зросла в рази. Загалом перевезено понад 2,5 тисячі туристів. 

 


Ця позитивна статистика — свідчення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Рівне» на ринку авіаперевезень України та дає надії на успіх всіх подальших чартерних авіаперевезень. Упродовж липня—вересня було дев’ять авіарейсів із Рівного до Анталії. У планах на 2017 рік — рейси в Туреччину, Болгарію, Польщу, Індію. У перспективі, за умови виконання технічних вимог, — у Мадрид, Мілан, Прагу, Франкфурт-на-Майні.


Порівняно з 2014-м доходи підприємства збільшилися на 25 відсотків за рахунок аеропортового обслуговування, але всі надходження скеровуються на виплату заробітної плати працівникам. Аеропорт самостійно проводить погашення комунальних платежів, не має заборгованості у зарплаті та за енергоносії. Ведуться перемовини з дев’ятьма замовниками рейсів. Це суттєво збільшить кількість рейсів українських та іноземних авіакомпаній.


Як зазначив голова Рівненської обласної ради Микола Драганчук (на знімку), наступного року облрада повністю ліквідує борги рівненського аеропорту, а у 2018-му, коли підприємству виповниться сорок літ, мають його довести до того рівня, щоб про «Міжнародний аеропорт «Рівне» знали в усьому світі.

 


— У разі погашення заборгованості та за умови системного підходу до розвитку авіаційної та неавіаційної діяльності упродовж найближчих років це комунальне підприємство може вийти на самоокупність та приносити прибутки, у тому числі надходження до обласного бюджету, — переконаний Микола Драганчук.

Рівне.


Фото надане автором.