31 жовтня на сайті 104.ua зареєструвався мільйонний користувач сервісу Особистий кабінет. На Рівненщині за рік роботи Особистого кабінету уже понад 22 тисячі споживачів блакитного палива відчули на собі переваги користування цим безкоштовним веб-сервісом.
Лише за останній місяць через Особистий кабінет 12 070 клієнтів передали показання лічильників газу, понад 600 отримали консультації. Онлайн-кабінет доступний усім споживачам-фізичним особам, які використовують газ на побутові потреби.
Завдяки Особистому кабінету кожен клієнт може отримати достовірні та точні дані про стан свого особового рахунку. А ще самостійно, не виходячи з дому, вносити показання лічильника та здійснювати оплату за спожитий газ, вести облік використаного палива. Тобто, споживачі мають відкритий доступ до своїх даних в абонентській базі компанії. Крім того, у споживачів з`явилася можливість прямого зв`язку з компанією-постачальником. Через онлайн-сервіс можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва.
Вікторія ЛЕВЧУК,
фахівець із зв`язків з громадськістю та ЗМІ «Рівнегазу».
Підготувала Олександра ЮРКОВА.
Рівне.