У Кременчуці відновлює роботу сталеливарний завод. Термічний цех було запущено ще в листопаді, а з 5 грудня тут планують відновити функціонування печі та, власне, основного виробництва.

 

На знімку:

 

великогабаритне литво
знову потрібне "суміжникам" кременчуцьких сталеварів,
щоб поставити на колеса нові вагони

 

Нагадаємо, що це підприємство, розташоване поруч із Крюківським вагонобудівним заводом, спеціалізується на випуску сталевого литва для вантажних вагонів і великовагових автомобілів. Свого часу на ньому працювало понад 5 тисяч осіб. Однак поступово, через брак замовлень від вітчизняних "суміжників" і втрату російського ринку збуту, воно фактично сіло на мілину. Зокрема, 2014 року, попри організовані профспілкою велелюдні акції протесту, на заводі припинили основне виробництво.

 

Тепер його відновлення пов'язане насамперед із необхідністю задовольнити потреби вітчизняного вагонобудування, що відроджується. Наша газета вже розповідала про нинішню напружену роботу колективу ПАТ "КВБЗ" над виконанням першого за останні роки замовлення від Укрзалізниці на постачання їй 350 вантажних вагонів. Ще важливіше те, що модернізація рухомого складу триватиме там і надалі.

 

Зокрема, як повідомив 1 грудня під час відвідин Крюківського вагонобудівного Прем'єр-міністр Володимир Гройсман, уже наступного року Укрзалізниця планує довести кількість замовлених нашим підприємствам вагонів до 9 тисяч. При цьому відновлення роботи лише одного Кременчуцького сталеливарного заводу повертає в його цехи понад 1000 працівників.

 

Василь НЕЇЖМАК.

Фото автора.

 

Полтавська область.

 

Голос України