У Рівному на лінію вийшов дуобус — диво-машина, яку за кошти міського бюджету (а це 7,5 мільйона гривень) закупили в Білорусі для перевезення городян та гостей міста. Рівне перше в Україні придбало транспорт такого типу. Дуобус виконує функції і тролейбуса, і автобуса, оскільки може працювати і на електроенергії, і на дизельному паливі. Тому незамінний за маршрутами, де ще до околиць не прокладено тролейбусні лінії.


— Прокладення кілометра тролейбусної лінії орієнтовно коштує 3,5 мільйона гривень, — розповідає міський голова Рівного Володимир Хомко. — А в нас є ще такі міські маршрути, куди їх не прокладено і прокладати не рентабельно, як, скажімо, до міського кладовища, аеропорту та зоопарку. Тим часом, як показав перший досвід, закуплена білоруська техніка дає змогу розв’язати цю проблему з меншими затратами, бо доки є тролейбусна лінія, вона перевозить пасажирів як тролейбус, а там, де їх немає, — як автобус. Такий «гібрид» уже позитивно оцінили літні люди, інваліди, бо його розробники передбачили функцію, щоб він «нахилявся», коли на посадці така категорія людей. Ураховуючи це, ми пустили дуобус за маршрутом, що проходить повз Рівненський госпіталь, де лікуються поранені під час АТО бійці. Дехто з них на милицях, з паличками, тож їм зручно здійснювати посадку в такий громадський транспорт. Ми вже замислилися над тим, щоб придбати в Білорусі ще кілька таких «гібридів» і пустити їх на інші міські маршрути.


Самі пасажири відзначають не лише зручність, а й комфорт дуобуса: в салоні просторо, тепло, є кондиціонери, а ще — камери відеоспостереження.


Новий транспорт може створити здорову конкуренцію маршрутним перевізникам, бо не лише комфортніший, економічніший у використанні, тож дає змогу утримувати стабільну ціну.


— А найголовніше, такі дуобуси, перевозячи людей містом, є абсолютно екологічними, — підсумував міський голова Рівного Володимир Хомко.


Рівне.

 


На знімку: міський голова Рівного Володимир Хомко задоволений придбанням дуобуса.


Фото Олександра ДЖИГИРЕЯ.